Posted on: יולי 20, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

אקרו 

שמה של חברת אקרו נקשר לכמה מהפרויקטים המובילים ביותר באזור המרכז, למגורים ולמגזר העסקי כאחד. אם אתם רוצים לגור במרכז או להשקיע בנדל"ן במרכז, שווה לבדוק את הפרויקטים של החברה.

על אף התהפוכות בשוק הנדלן, השקעות בנכסי נדלן הן עדיין כדאיות ופופולאריות, הן עבור פרויקטים למגורים והן עבור נדלן עסקי. הסיבה לכך היא הביקוש הרב, כאשר הביקוש הגדול ביותר הוא, כפי שחשבתם, באזור מרכז הארץ.

מי שמשקיע בנדלן, בפרט אם מדובר בנכסים שנמצאים באזורים מבוקשים במרכז, יכול לעשות רווח מהשכרה שיהיה כמעט תמיד עקבי. אם אתם רוצים להשקיע בנדלן באזור המרכז, כדאי לכם לבדוק את הפרויקטים של חברת אקרו נדלן; לחברה יש פרויקטים למגורים וגם נדלן עסקי.

מגורים בפרויקט של אקרו

לא רק מי שבוחר לרכוש נדלן של החברה לצורכי השקעה נהנה, כי אם גם מי שבוחר לחיות ולהשתקע במרכז באחד מהפרויקטים שלה.

אומנם מחירי הדיור גבוהים יותר במרכז, אבל בתמורה מקבלים סגנון חיים יוצא דופן ודירות באיכות יוצאת מן הכלל, וזה בסופו של דבר מה שחשוב כשמדובר במגורים.

הבחירה בפרויקט מגורים של אקרו מציעה רמה גבוהה של תכנון ועיצוב, תחושת מרחב בדירות ויש גם היצע של פנטהאוזים. במקביל, ניתן להתרחק מהאווירה הסואנת של תל אביב – שם נמצאים כל הפרויקטים למגורים של החברה – ולעבור ליישוב ארסוף, שם נהנים הן מאיכות חיים גבוהה וסגנון חיים פחות קדחתני ויותר נינוח ובמקביל יש את הקרבה הגיאוגרפית להרצליה ותל אביב.

השקעה גדולה אל מול רווח גדול

ביןן אם מדובר בפרויקטים למגורים של אקרו ובין אם מדובר בפרויקטים של נדלן עסקי, ההשקעה היא אומנם גדולה בהתחשב במיקומים האטרקטיביים של הפרויקטים, אבל התמורה גדולה בהתאם.

עבור מי שרוכש נדלן לצורכי מגורים מדובר ברווח שבא לידי ביטוי באיכות חיים. כמובן שלא לכולם מתאים לגור בעיר הגדולה – או במרכז בכלל – אך לשם זה יש את פרויקט צוקי ארסוף שנמצא ליד שמורת טבע.

ועבור מי שמעוניין לרכוש נדלן לצורכי השכרה, הרווח יכול להיות תמידי ובלי תקופות של "יובש", במידה ובוחרים את הפרויקט הנכון לקהל השוכרים הנכון.

לסיכום, הפרויקטים של אקרו הם רבים ומגוונים ואחד מהם יכול להיות אפיק ההשקעה הבא שלכם או אולי הדירה החדשה שלכם שתוכלו לגור בה כל החיים! העיקר שתעשו את הבחירה הנכונה עבורכם.

Leave a Comment