Posted on: אוגוסט 20, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

בדרך לחתונה עוצרים בחנות הבגדים הכי יפה בקניון הקרוב כדי לרכוש לכולנו שמלות ערב לחתונה.

 

נכון שזה היה יכול להיות סלוגן נחמד לסרט קומדיה חדש, אך הסיפור הינו אמיתי לגמרי וכך היה.

 

חברתי מאז ומתמיד היתה טיפוס יוצא דופן. היא תמיד סחבה אחריה עדת מעריצים ומעריצות ולא חסכה ממני אף פעם דרמות סוחטות רגשות מכל מיני הקשת.

 

וכך קרה שביום אחד היא הזמינה אותי ועוד שלוש חברות קרובות לצאת בבוקר לארוחת בוקר קלילה והבטיחה לנו שיש לה בשורה מדהימה לבשר לנו ואנחנו חייבות כולנו להגיע ובלי איחורים ותירוצים.

 

ומכיוון שאף אחת מאתנו לא רצתה לפספס את המופע הכי טוב בעיר ואת ההבטחות של חברתנו שתמיד היא מגשימה וממלאה לנו אותם, התייצבנו ארבעתנו בבית הקפה הקטן שליד ביתה.

 

ישבנו מתוחות וחיכינו שהיא תופיע. והנה היא מגיעה מחוייכת מאוזן לאוזן בצורה מאוד אופיינית לה ומתיישבת באנחת רווחה.

 

יופי, אז כולכן פה יהא מוודאה כאילו סופרת אותנו. אני לא אעכב את הבשורה בפטפוטי סרק ואגש ישר לעניין. אני מתחתנת!! קריאות שמחה וצהלולים נשמעו בבית הקפה וכולנו ברכנו אותה על הבשורה המשמחת.

 

ואחרי שלגמנו קפה ונעצנו את שינינו בלחמנית ביס טעימה, היא המשיכה. מכיוון שאני בטוחה שאין לאף אחת מכן שמלות ערב לחתונה, אנחנו ניגש מיד לקנות אותן עכשיו. אנא בטלו את כל התוכניות שלכם להמשך היום ונצא לדרך.

 

מבולבלות ותוהות מה פשר עניין קנית שמלות ערב לחתונה דווקא עכשיו, ואז הובהרה לנו התמונה.

חברתי הודיעה לנו בעיניים נוצצות שהחתונה נקבעה להיום בערב!!

 

מופתעות צווחות ומצחקקות, לא יכולנו להתאפק מהטירוף נוטף אהבה שזלג לה מהעיניים, נכנעות לתכתיבים הבלתי הגיוניים של חברתנו , ביטלנו את כל התוכניות שלנו להמשך היום ונתנו כותרת מוצלחת לבוקר הזה שמי יודע כיצד הוא ימשיך: בדרך לחתונה עוצרים לקנות שמלות ערב לחתונה.

 

ואכן, יצאנו כולנו לקניום הקרוב למדוד שמלות ערב לחתונה שצריכה להיות בעוד מספר שעות.

 

הכלה שהלכה כבר להתארגן לאירוע הכי ספונטני שנירשם בדפי ההיסטוריה, היתה בחתונה הכלה הכי יפה, ספונטנית ובעלת חוש הומור.

 

ואנחנו חברותיה שרכשנו את מיטב שמלות ערב לחתונה שמצאנו תוך שעה קלה באחת מרשתות האופנה המובחרות בקניון הקרוב לביתנו. כולנו שמחנו כל כך בערב ההזוי והפרוע והכל כך מוצף באהבה.

Leave a Comment