Posted on: פברואר 16, 2020 Posted by: mishel Comments: 0
אתרי קניות

אתרי קניות ישראליים כבר מזמן נמצאים ברשימת המועדפים של כל חובבי השופינג ברשת. על אילו מהם אסור גם לכם לוותר לפני הרכישה הבאה?

בשעה שבעולם גילו את השופינג המקוון כבר לפני שנים, בישראל נדמה שלצרכנים לקח יותר זמן כדי לשנות את תרבות הקניות. בהתאם לכך, גם הרשתות, החברות והמעצבים הישראליים לא מיהרו להקים אתרים משלהם אבל מאז – המצב כמובן השתנה לגמרי. כיום תוכלו לרכוש כל פריט לעצמכם או לילדים מבלי לצאת מהבית, גם אם הוא תוצרת כחול-לבן או משווק על ידי מוכר ישראלי. החלטנו להמליץ על כמה אתרי קניות באינטרנט שלגמרי שווים את הזמן שלכם:

סטפ אין

  • מחפשים נעליים? stepin.co.il הוא הכתובת. מדובר באתר ישראלי שניתן למצוא בו ביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים, כשהדגש הוא על מגוון פתרונות הנעלה נרחב במיוחד. בקטגוריית נעלי ילדים של אתר סטפ אין תוכלו למצוא נעליים לבנות ולבנים ממגוון מותגים נבחרים, כולל נעלי הליכה, נעלי ספורט, נעלי בובה, סנדלים ואפילו נעליים לפצפונים שעושים את הצעדים הראשונים. 
  • הזמנתם נעלי ילדים והן לא מתאימות? יש לכם 72 שעות למדוד ולהחליט לפני שתחויבו בתשלום. אם תרצו להחזיר אותן, תוכלו להיכנס לקישור שתקבלו מסטפ אין ולמלא את כל הפרטים. החיוב יתבצע רק על הפריטים שתבחרו להשאיר אצלכם. 
סטפאין
סטפאין | Stepi n

טרמינל איקס

  • אתר ישראלי נוסף שמתמחה במגוון פתרונות הלבשה והנעלה הוא טרמינל איקס, שפועל בשיטת משלוח מהירה של 24 שעות. המשמעות היא שגם אם יש לכם אירוע בקרוב ואתם זקוקים לבגדים חדשים, תוכלו להזמין ברשת ולהיות בטוחים שהחבילה שלכם תגיע בזמן. תוכלו למצוא בטרמינל איקס חולצות, מכנסיים, חצאיות, חליפות, בגדי חורף וקיץ ועוד, של מותגים רבים ובטווח מחירים רחב.  
טרמינל איקס
אתר שופינג Terminal X

עדיקה

  • בגדים, נעליים, תיקים, אקססוריז וכל מה שמעניין פאשניסטיות צעירות נמצא בעדיקה. להבדיל מחנויות שעשו את הדרך מהחנויות הפיזיות לאתרים, בעדיקה עשו את הדרך ההפוכה. לאחר הצלחתה של החנות המקוונת, החליטו בחברה לפתוח חנויות "אופליין" במגוון יעדים, החל מתל אביב ועד לבאר שבע.
עדיקה
עדיקה – קניות בגדים

בל וסו

  • הפריטים באתר בלו וסו מתמקדים באיכותי ובנכון, והוא מיועד בעיקר לאוהבות אופנה שלא מחפשות את הטרנד הבא אלא מעוניינות בבגדים שיישארו בארון שלהן למשך תקופה ארוכה. מתאים למי שאוהבות חווית קנייה שונה, ייחודית ומלאה בשיק. 
belle-and-sue-logo-1
belle & sue

1item

  • רוצים להלביש גם את הבית שלכם ברשת? אין שום בעיה. האתר הישראלי וואן אייטם הוא למעשה חנות עיצוב בית אונליין, עם פריטים במחירים זולים ונגישים של עד 99 ₪ בלבד. משמעות השם היא לאפשר לכל לקוח לרכוש לפחות פריט אחד, וזה מה שמנחה את הצוות שמאחוריו גם כיום. תוכלו למצוא בו פריטי נוי, כריות, טקסטיל, עציצים, נרות, פריטים להגשה, וכמובן גם המון מוצרים לשדרוג סביבת העבודה. 
1 item
1 item

Leave a Comment