Posted on: אוקטובר 19, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

רוצים לרכוש ארון חדש ומתלבטים בין ארון הזזה לבין ארון אחר? אם כן, במאמר זה תוכלו לקרוא על כל היתרונות של ארון הזזה, יתרונות שהופכים אותו להרבה יותר כדאי עבורכם וארון נוח במיוחד לשימוש, ולא משנה עבור מי הוא מיועד.

 

חסכון משמעותי במקום

ארון הזזה מעניק לכם חיסכון משמעותי במקום. לבתים קטנים, או בתים בעלי חדרים צפופים, ארון הזזה יכול להיות הפתרון היחידי שישתלב היטב בכל חדר מבלי לגרום לתחושה של צפיפות או אי נוחות בחדר. העובדה שארון ההזזה לא דורש מקום לפתיחה של דלתות, כמו בארון סטנדרטי רגיל, מאפשרת לכם להציב אותו גם באזור צר מאוד כמו לצד המיטה או רהיטים אחרים, וליהנות מהשימוש בו ללא כל בעיה.

 

ארגון נוח יותר

ארון הזזה כולל מגוון רחב של אפשרויות אחסון פנימיות ואפשרות לראות את החלל הפנימי של הארון בצורה הרבה יותר טובה לעומת ארונות סטנדרטיים אחרים. בצורה הזו ניתן לארגן ולסדר את הארון באופן הרבה יותר פשוט וליהנות מנוחות רבה יותר כאשר מוציאים או מכניסים אליו פריטים שונים.

בנוסף, כיום רוב רשתות הריהוט המוכרות ארון הזזה מאפשרות לכם לבחור את החלוקה הפנימית בו – מספר מדפים, אביזרי תליה, מגירות וכדומה, כך שתוכלו להתאים את החלק הפנימי לצרכים שלכם ולאופציות האחסון הנוחות ביותר עבורכם.

 

בטוח יותר מארון רגיל

ארון הזזה הינו ארון בטוח יותר לשימוש מאשר ארון רגיל, במיוחד עם ילדים. ארונות ההזזה החדשים כוללים מעצור טריקה שקטה המונע מהדלת של הארון להיסגר במהירות ובעצמה חזקה ולפגוע באצבעות של הילד שלא הוציא אותן בזמן, מה שקורה הרבה פעמים עם ארון רגיל. לכן כיום לחדרי ילדים רבים מעדיפים לבחור אך ורק ארונות הזזה ומתרחקים מארונות הפתיחה הרגילים והמוכרים.

 

מתאים לכל אחד

ארונות הזזה יכולים להתאים לכל אחד, ולכל סוג של שימוש. ניתן לראות את הארונות הללו גם בבתים פרטיים וגם במשרדים ומקומות מסחריים. בכל מקום מוצאים להם שימוש ראוי ופתרון אחסון נוח לכל צורך.

Leave a Comment