Posted on: אוקטובר 15, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

לקראת כל טיול שאני מתכננת, אם לחו"ל או אם בארץ לכמה ימים, אני אוהבת להיות מסודרת ומאורגנת ולהכין לי רשימת חפצים לקחת לטיול. הרשימה מבטיחה שלא אשכח שום דבר ושאגיע מצוידת כמו שצריך עד לפרט האחרון.

 

לאחר הטיול האחרון שלי לחו"ל בחגים נוכחתי לדעת כי הרשימה שעשיתי, הועילה לי לא מעט. הפריטים הכי חשובים שתמיד שוכחים לקחת לכל טיול הם כובעים , ובניגוד גמור לכך, כובעים הם הכי חשובים בכל טיול ובכל מזג אויר.

 

כאשר טיול בתקופת החגים בו מזג האויר הפכפך, המיוחד אם נוסעים לאירופה שממילא מוגדרת כהפכפכה בכל הקשור למזג האויר, להצטייד בכובעים זה דבר חובה. לטיול האחרון שלי לקחתי גם כובעים לשמש וגם כובעים חמים.

 

יצא כך שהשתמשתי בכל הכובעים שלקחתי אתי לטיול. בכל רגע נתון בטיול היו לי בתיק לפחות שני כובעים. כשיצאה השמש וקפחה על ראשי שלפתי מהתיק טיולים שלי כובע רחב שוליים ואופנתי ונהניתי להסתובב בשמש בעיר הזרה ללא כל חשש וללא כל מפריע.

 

גם כשנאלצתי לכתת רגלי מספר שעות בשעות הצהריים בשמש, הודיתי לסעיף כובעים ברשימה המצויינת שלי לקראת הטיול שסיפקה לי ברגע האמת את המצרך המבוקש ביותר- כובע. כמובן שניתן לרכוש כובעים בכל מקום, אך לא בכל מחיר.

 

אחד הדברים שאני הכי לא אוהבת להתפתות אליהם הם לקנות כובעים כתיירת כשממש צריך ואין, במקרים אלו, חנויות תיירים שמציעות כובעים למכירה גובים הון עתק ולא הגיוני על כובעים שאינם תמיד לטעמי או לכיסי. וכך אני אוהבת לבוא מוכנה עם כובעים אופנתיים שרכשתי בשכל בעוד מועד.

 

באותו הטיול בו הסתובבתי יומיים רצופים עם כובע נגד השמש היוקדת האירופאית, חלה תפנית דרמתית בעלילה וביום השלישי נפתחו השמים ומזג אויר סגרירי וגשום החל להתקבע במקומה של השמש החמימה שנהניתי ממנה ביומיים הקודמים.

 

כשהחל קריר הדבר הראשון שעשיתי הוא לשלוף כובעים מהתיק, ולהניח כובע צמר חמים ונעים על ראשי, כזה שיכסה את האוזניים וגם יראה הכי טוב ואופנתי שאפשר.

 

אין ספק גם הפעם הרשימה לטיול הצילה אותי ובגדול והפכה את הטיול שלי למוצלח ומהנה אף יותר.

 

Leave a Comment