Posted on: נובמבר 18, 2020 Posted by: mishel Comments: 0

עטיית מסכה מדי יום מגנה על בריאותנו אבל במקביל עלולה לפגוע בעור הפנים שלנו. אילו מוצרים יכולים לסייע לעור להרגיש במיטבו בתקופה הזו, ואיך צריכה להיראות שגרת הטיפוח החדשה?

סגרים, מגבלות חברתיות, חובה על עטיית מסכה וסגירתם של מכוני היופי, יוצרים תקופה מאתגרת עבור עור הפנים של רבים מאיתנו. השילוב בין לחץ נפשי, הצטברות לכלוך על הפנים וחוסר היכולת לפנות אל הקוסמטיקאית – מתגבשים לכדי כר נוח למגוון בעיות. החל מאקנה, דרך אדמומיות ועד לגירוי ויובש. 

כדי להתמודד עם הבעיות הללו בהצלחה ולהעניק לעור את מה שהוא באמת זקוק לו, פנינו לעזרתם של מוצרי טיפוח שאף פעם לא מאכזבים:

מוצרי טיפוח אנטי-קומדוגניים

שטיפת הפנים ושימוש בקרם לחות לפנים לפני ואחרי השימוש במסכה, יכולים לעזור בשמירה על ניקיונן ולמנוע יובש. כדי להימנע מהופעת פצעים, בחרו בתכשירי לחות שהם אנטי-קומדוגניים (non-comdedofenic), כלומר כאלה שלא יסתמו את נקבוביות העור שלכם. 

בחרי את קרם הפנים המתאים עבורך

תכשירים שמותאמים לאקנה

העור שלנו צריך לנשום, ולכן זה לא הזמן להשתמש במוצרים עשירים שעלולים להכביד עליו. הטיפ הזה נכון בייחוד עבור מי שסובל מאקנה ולכן לא זקוק לאתגרים נוספים. אם גם אתם מתמודדים עם אקנה, השתמשו בקרם לחות מסיס במים. עבור אקנה שהתפרץ בעקבות המסכה, חפשו מוצרים המיועדים לטיפול באקנה אשר מכילים חמצן בנזואיל או חומצה סיליצילית. חלקם ניתנים לשימוש ללא מרשם רופא, ויכולים לספק הקלה במצבי אקנה קלים. למרות הפיתוי, הימנעו מלנסות ולפוצץ את הפצעים. אתם עלולים להשיג את המטרה ההפוכה. 

מוצרים שמסייעים בהגברת ההגנה הטבעית של העור

רבים אינם יודעים זאת, אך שכבת העור העליונה יכולה להשפיע לא רק על מראה העור אלא גם על יכולת ההגנה העצמית שלו. במצבים בהם שכבת העור העליונה פגועה או פגומה, העור שלנו נראה יבש וחסר חיוניות, הלחות הטבעית נפגמת וכך גם יכולת ההתחדשות הטבעית שלו. 

למרבה המזל, ישנם מוצרי טיפוח שמטפלים בדיוק בנושאים הללו, כמו למשל המוצרים מבית אליזבת ארדן (Elizabeth Arden) אותם תוכלי למצוא באתר צ'וזן. אליזבת ארדן נתפסה תמיד כמובילה בכל הקשור לפריצות דרך בעולם הטיפוח, כך שכל מוצרי אליזבת ארדן מקבלים חותמת של איכות בכל הקשור לטיפוח ולשמירה על בריאות העור.

בין נבחרת מוצרי Elizabeth Arden שמחכה לך באתר צ'וזן, תוכלי למשל למצוא את הפרה-סרום סופרסטארט לחידוש העור. התפקיד שלו הוא לסייע בשחזור המראה הבריא של השכבה העליונה של העור, ועל ידי כך גם סיוע ביכולת ההתחדשות הטבעית שלו. כשמוסיפים לזה גם את השיפור בהגברת רמות הלחות של העור, מובן למה המוצר הזה כבר הפך לחבר הכי טוב שלנו.

מחפשת רעיונות נוספים? היכנסי אל צ'וזן כדי לקבל מגוון פתרונות טיפוח שהעור שלך ישמח לגלות.

מגוון מוצרי הגנה טבעית לפנים

Leave a Comment