Posted on: יוני 29, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

הקיץ הגיע ואנחנו עטופים באווירה חמה, צבעים בוהקים, וחיוכים לבנים מכל עבר. הדבר הקשה הוא החום, אך זו ההזדמנות לחשוף את הרגליים היפות שלנו ולהרגיש משוחררות. מכנסיים קצרים הם הפריט של הקיץ, טרנדיים, נעימים, הסוג הראשון והמזוהה ביותר כששומעים את המילה מכנסיים קצרים זה השוקט ג'ינס אך ישנם עוד המון סוגים מגניבים.

ג'ינס קצר למשל, לא צריך יותר מאחד כזה במדף מכנסיים קצרים. אחת כזה פשוט, שיכול להשתלב עם כל חולצה קלילה או גופייה. עדיף לבחור אחת פשוט, כזה בצבע ג'ינס טבעי, בלי קישקושים וציורים מיותרים. נקי ויפה, שמשתלב טוב. אך גם בצבעי ג'ינס יש כל מני גוונים ועדיף שנבחר את הגוון שמתאים לנו ביותר. אז התחשבי בצבע עורך ובחרי את הג'ינס בשבילך.

בדרך כלל ואפילו תמיד עדיף לבחור במכנסיים שיהלמו אותך ואת מבנה גופך וגזרתך. המכנסיים הקצרים ישמשו אותך באופן יומיומי. חשוב לשמור על מכנסיים בצבע שיתאים לצבע העור שלנו מצד אחד ולצבע הבהיר של הרגליים שלנו מצד שני, הכוונה היא לבנות אשר צבע הרגליים שלהם בהיר יותר וחסר שיזוף לעומת הפנים שלהם למשל ולכת צריך לבחור צבע שיתאים לשני הגוונים.

תמיד אפשר לזרוק על עצמנו מכנסיים קצרים בצבע ג'ינס ואיזה גופייה פשוטה ולצאת מהבית, אפשר גם לבחור במכנסיים אלגנטיים וללכת המראה הקיצי המכובד יותר. בדרך כלל עדיף ללכת על גוונים אפורים לבנים כשהולכים על אלגנטי אך תמיד אפשר להשתגע עם צבע צועק ולהשלים אותו עם חולצה ונעליים מתאימות.

נעלי ספורט ומכנסיים קצרים זה לא הולך כאשר זה לא לבוש ספורטיבי כולל ולשים ג'ינס קצר או אוברול עם נעלי ריצה זה אולי ברעיון נחשב בעינייך ספורט אלגנט אבל זה ממש אבל ממש לא. אז עדיף להמנע מהשילוב הזה ולא לחרוג מגבולות היופי, הסדר וההיגיון.

מכנסיים קצרים הם חלק בלתי נפרד מחיינו בקייץ ואם בא לך להרגיש סקסיית אין כמו לזרוק על עצמך איזה שורט ולצאת לסיבוב בשכונה, לחשוף רגליים שזופות תמיד עושה את העבודה ואני אישית מאלה שחושבות שרגליים זה האיבר הכי סקסי בגוף האישה. אז תודה לאל על המכנסיים הקצרים ושיהיה לנו אחלה של קיץ.

Leave a Comment