Posted on: נובמבר 6, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

 

אם בא לך מעיל טייסים אופנתי ויפיפייה אשר ייתן לך לוק שונה וסקסי, אתה חייב לנסות את מעיל בומבר. מעיל בומבר הוא מעיל שנכנס חזק לאופנה בשנים האחרונות. הוא מקנה מראה סקסי וקשוח כאחד וגורם לאנשים לסובב את הראש אחריך. מעיל בומבר מגיע במגוון של צבעים והוא מקנה לך גוף מהמם שקשה להיות אדיש אליו.

כמה מילים על מעיל בומבר

מעיל בומבר הוא מעיל אשר מגיע אלינו מגרמניה. מדובר על מעיל טייסים אשר  שירת את הטייסים במלחמת העולם הראשונה. מעיל זה מזכיר את מעיל העור הקלאסי, הוא מעוצב בגזרה שדומה למעיל עור, אטום מאוד מפני גשם, קור ורוחות. הוא נצמד במקומות שונות ומדגיש אותם במיוחד בזרועות ובצוואר ונותן לכם מראה סקסי וכובש שאנשים לא אדישים אליו. כי מעיל זה הוא לא סתם עוד מעיל, הוא מעיל אופנתי חזק ואטום שהטייסים הגרמנים הבינו אז שלא ניתן לשרוד בלעדיו.

למה כדאי דווקא לבחור מעיל בומבר?

אם אתה רוצה מעיל איכותי, חזק לאורך זמן אתה חייב לרכוש את מעיל הבומבר. הגזרה, הנוחות והאטימות עושים את מעיל הבומבר לאחד המעילים המובילים ביותר שקיים בשוק. כל מי שלובש אותו לא יכול להיות אדיש לראשי המסתובבים ברחוב. מדובר על מעיל סופר סקסי, שיובש בול על הגוף ומוציא כל אחד שלובש אותו הכי טוב שיש. ומי מאיתנו לא אוהב להיראות טוב גם בחורף שאנו מכסים את עצמנו בשכבות רבות, עם מעיל זה תראו הכי טוב שאפשר.

האם שווה לי להשקיע במעיל בומבר?

אם אתה חושב על רכישת מעיל חדש, כדאי לך מאוד לשקול את מעיל הבומבר. עם מעיל חזק ואטום לכניסת קור, רוחות וגשם תוכל ליהנות כל החורף מחמימות לאורך כל תקופת החורף. כמו כן , תוכל ליהנות ממעיל זה שנים רבות, מכיוון שמעיל זה הוא מעיל חזק אשר מחזיק לתקופה ארוכה ושורד את העונות הקשות. מעבר לכך, מעיל זה אינו עולה הרבה כסף ביחס למעילים אחרים, כך שאתה יכול להרשות לעצמך מעיל איכותי אחד טוב מבין כל שאר המעילים שיש לך.

Leave a Comment