Posted on: מאי 24, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

 

אולמות כנסים הם מקומות שבהם חברות מקיימות אירועים מקצועיים ועסקיים על מנת לקדם מכירות או להגביר מודעות לתחומים שונים או ליצור פלטפורמה להיכרויות בין חברות. כך למשל כנסים המתקיימים בתחום הרפואה בתחומים שונים פעם בכמה חודשים. כאשר מעוניינים להגביר מודעות לתרופות חדשות שיש לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, לדוגמא, ידאגו להשכיר אולמות כנסים אשר יש בהם אולם אחד גדול להרצאה מרכזית ועוד מספר חדרים אשר אפשר לקיים בהם פאנל של קבוצות קטנות ואז גם ניתן ליצור דיון פורה בין יושבי הפאנל ובין המשתתפים בקהל.

בנוסף לאולם המרכזי והאולמות הקטנים הנוספים, חשוב שיהיה היכל גדול עם שולחנות בר על מנת שאנשים יוכלו לשוחח בינהם קלות ולקיים מפגשי נטוורקינג אשר תורמים רבות להפריית התעשייה. הבחירה של אולמות כנסים היא מורכבת ויכולה להשפיע משמעותית על אופי האירוע ואיך ייתפס על ידי המשתתפים בו: האם יראו בו אירוע מפרה ומעשיר או אירוע מיותר. החשיבות של יצירת רושם חיובי על המשתתפים באירוע באולמות כנסים היא שהם מהווים ה"שגרירים" לאירועים נוספים בעתיד ואם יראה באירוע מסוים שהתקיים כמיותר, הם לא יגיעו בעתיד וגם אנשים הקשורים אליהם, ככל הנראה לא יגיעו.

דוגמא נוספת לאירועים שמתקיימים באולמות כנסים הם אירועי הייטק. חברות הייטק מעוניינות תמיד להיות בשורה הראשונה ולהשמיע את החידושים שלהן לכל מי שמעוניין לשמוע. יש חשיבות גדולה לסוג האירוע המתקיים באולמות כנסים משום שאם מדובר על אירוע של גיוס כספים ממשקיעים הוא יהיה שונה במבנה שלו מאשר אירוע שמטרתו לגייס לקוחות או שותפים. על מנת לבחור נכון אולמות כנסים לאירוע יש חשיבות ראשית להחליט מה המטרה שלשמה מקיימים את האירוע. אחרי שמחליטים על המטרה קל יותר לדעת לאיזה סוג של אולמות כנסים יש לפנות משום שברגע שמחליטים על המטרה, הנגזרת היא מה סוג האירוע שיתקיים. כתוצאה מכך יודעים כמה אולמות גדולים צריכים, כמה אולמות קטנים (אם בכלל), האם מתכוונים לקיים איזו שהיא מסיבת קוקטייל בהתחלה או בסוף ומה כמות האנשים שעתידים להזמין.

Leave a Comment