Posted on: יוני 25, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

הקיץ כבר כאן וזה מכבר שלפתי את הבגד ים מהארון, בלי הכנות מיוחדות החלטתי שהשבת החמה הזו אקפוץ לחוף הים בפעם הראשונה בקיץ הזה, אך לא התכוננתי כמו שצריך וכל עניין בגדי ים פרח מראשי.

 

לא התחדשתי השנה בזמן בבגד ים חדש, וכך קרה שכאשר שלפתי מהארון את בגד ים הישן שלי והבנתי שהוא כבר לא רלוונטי, ניסיתי לבדוק בין כל בגדי ים הישנים שהיו לי בארון האם אמצא את זה שיתאים לי בדיוק לבילוי ספונטני בחוף הים, ולא מצאתי אחד כזה.

 

בגד ים אחד כבר איבד צורה ונשחק לגמרי. שני בגדי ים ישנים שנהגתי ללבוש לפני שהריתי וילדתי שלוש פעמים, גם הם כבר לא רלוונטיים כעת ועוד בגד ים אחד שנראה לי לפתע סיכון אופנתי לחלוטין לצאת אתו, כי אם משטרת האופנה תתפוס אותי אתו לבטח יתנו לי שוק ובהחלט לא שיק.

 

וכך אובדת עצות התקשרתי ברב יאושי לחברה טובה והתייעצתי אתה. לאחר מספר דקות כבר הייתי אצל החברה בבית כשהיא שולפת מהארון שלה בגדי ים חדשים ומרהיבים שרכשה לפני מספר ימים במבצע. בגדי ים צבעוניים ובדוגמאות אופנתיות וממש כפי שאני אוהבת. בגד ים אחד שלם ומחטב בצורה נפלאה שיתאים גם אחרי שלוש לידות ועוד בגד ים אחד שיקי בגזרה נוסטלגית ששבה את עיני.

מיד התחלתי במשימה, ומדדתי את שלל בגדי ים שהציעה לי אותה חברה אהובה.

 

תוך כדי שאני מודדת בגד ים כזה או אחר היא מטיפה לי שהייתי צריכה כבר לפני חודש להתחיל לצאת למסע קניות של בגדי ים. אי אפשר להגיע לשבת הכי חמה בתחילתו של הקיץ בלי בגד ים אחד בארון!

וכך לאחר שספגתי את הטחותיה ולמדתי מספר לקחים לשנה הבאה, יצאתי מחברתי מצויידת בבגד ים מתאים לי להפליא, חדש ואופנתי ובגזרה מצויינת שמתאימה לי כל כך.

 

לא היתה בחורה מאושרת ממני באותו הבוקר על חוף הים. מה שכן היו על חוף הים, המון בחורות עם בגדי ים משגעים, אופנתיים וססגוניים. כנראה שלא כולן כמוני המתינו עד הרגע האחרון .

 

Leave a Comment