Posted on: ינואר 21, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

נשים מבולבלות לגבי גברים, בדיוק כמו שהם מבולבלים לגביהן. חוסר ההבנה של עולם הגברים מקשה על הנשים לקנות מתנות לאהובים שלהן. אבל דאגה, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור.

בימים או אירועים מיוחדים שבהם צריך לקנות מתנה לאנשים שאוהבים, מידת הקלות שבה מסע הקניות מסתיים תלויה בהבנת האנשים שעבורם יוצאים למסע. היות וכך, נשים ימצאו עצמן מחפשות ללא הצלחה מתנות לבני הזוג שלהן, מכיוון שהן לא מבינות לעומק את עולמם של הגברים (בדיוק כמו שהם לא ממש מבינים את הנשים שלצדם).

הנה כמה טיפים שיכולים לזרז את מסע החיפוש אחר המתנה המושלמת לגבר:

אחת הסיבות שנשים מתקשות בחיפוש מתנות מוצלחות לגברים היא הפעלת הרגש, ועבור הגברים לרגש כמעט ואין תפקיד בבחירת מתנה. גברים מעדיפים משהו שיהיה שימושי עבורם.

שלא כמו נשים, הגברים לא מחפשים דרכים לרמוז לנשים שלהן מה הם צריכים או היו רוצים לקבל; הם פשוט אומרים את זה. אז, בתקופה שקודמת ליום שבו צריך לתת את המתנה, חשוב להקשיב לכל מה שהם אומרים- אני צריך, אני רוצה, חסר לי…, וכו'. מזל שהקשבה היא הצד החזק של המין הנשי.

מצד שני, רוב הגברים לא נוטים לדבר יותר מדי, ובדרך כלל הם שתקנים. לכן, במקום לחכות שיגידו מה הם רוצים או צריכים, כדאי לבדוק מה התחביבים ותחומי העניין שלהם, ולחפש מתנות שיוכלו לשמש אותם לפעילויות שהם אוהבים לעשות. אם הם אוהבים גאדג'טים או מחשבים, אפשר לקנות להם אביזרים חדשים, או אם הם אוהבים / ספורט, אפשר לקנות להם הלבשה או ציוד מתאים, כמו חולצות, נעליים, סרטי זיעה וכדומה. אם הם אוהבים לעצב את ביתם, יש כיום חנויות כלי בית רבות, כמו למשל ורדינון, שיצאו בקווי מוצרים המותאמים במיוחד לטעמם של גברים.

נכון, גברים רוצים משהו שימושי ולא מפעילים רגש בעת בחירת מתנה, אבל כשהם מקבלים משהו טוב במיוחד, הם יהיו נרגשים, בדרכם המיוחדת. אם קונים להם משהו שגורם להם הנאה, הם לא נשארים אדישים.

אפשר לחפש משהו שיכול לשמש את שני הצדדים, כמו לדוגמא הלבשה תחתונה סקסית. אתן ממילא צריכות חזיות ותחתונים חדשים, והגברים בוודאי ישמחו לראות אתכן במשהו סקסי.

לסיכום, אין סוד או נוסחה מיוחדת. גברים פשוט מעדיפים דברים שיכולים להיות שימושיים להם בכל דרך שהיא, אם למטרות עבודה, לימודים, תחביב או אפילו לצרכים המיניים שלהם. תחשבו פשוט וענייני. והאמת, המחיר לא חשוב להם.

Leave a Comment