Posted on: מאי 24, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

 

כאשר עליתי לתיכון, היה לי ברור שלא תהיה לי אפשרות לעבוד במהלך השנה. התכוונתי להשקיע מאוד בלימודים על מנת שתהיה לי תעודת בגרות טובה אשר תקל עליי את הליך הקבלה ללימודים באוניברסיטה. עם זאת, בקיץ בין שנה לשנה רציתי לעבוד אבל בגלל שהיה מדובר בתקופה יחסית קצרה, היה קשה לי להתחייב על משהו שיהיה לחודשיים בלבד. מאחר ולמדתי מחשבים עוד בתקופת חטיבת הביניים הייתה לי שליטה טובה בכל מה שקשור לבניית אתרים ואז ניסיתי לבדוק מה אנשים מחפשים בתחום המחשבים וגיליתי שבניית אתר לעסק קטן זה התחום הכי מבוקש. חשבתי לעצמי שאני בונה אתר תוך כמה שעות, אז אם אשווק את עצמי כבונת אתרים אוכל ליצור לעצמי עבודה לחופש של בניית אתר לעסק קטן ולהרוויח כסף טוב מזה.

התחלתי לבדוק היכן כדאי לפרסם שאני מציעה את שירותיי לבניית אתר לעסק קטן ומצאתי לוח דרושים שהיו בו כמה מודעות של אנשים שזקוקים למישהו שמבין במחשבים וידאג להם לבניית אתר לעסק קטן. פרסמתי מודעה שבה פירטתי את קישורי בבניית אתר לעסק קטן ואף פניתי אליהם ישירות. המודעה חיש מהר התחילה ליצור גלי פרסום והפניות לא חדלו להגיע. הפכתי לכל כך מבוקשת שעבדתי ללא הפסקה כל הקיץ כך שבסופו טסתי עם הכסף שהרווחתי לניו יורק לשבוע של קניות וכיף אצל משפחתי המתגוררת שם.

לא האמנתי איך הרצון שלי למנף את הקישורים שלי במחשבים בכלל ובבניית אתר לעסק קטן, בפרט, תניב כזו היענות מצד אנשים ואצליח להרוויח כל כך הרבה כסף. היתרון המרכזי בבניית אתר לעסק קטן הוא שהפעילות לא מורכבת וכך אם יש בעיות טכניות מאוד קל לפתור אותן תוך דקות וללא כל מאמץ מיותר. כאשר חזרתי לארץ מהחופשה שלי בניו יורק ולפני שהתחילו הלימודים היו עוד כמה אנשים שפנו אליי בבקשה שאדאג להם לבניית אתר לעסק קטן וכך הצלחתי אפילו לחסוך קצת כסף מאותה חופשת קיץ ולאחר הבזבוזים שלי על קניות ובגדים בניו יורק.

Leave a Comment