Posted on: יולי 19, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

מה אתן סוחבות בתיקים שלכן? זו שאלה שנשאלת לא פעם על ידי גברים.

גברים למשל, אינם משתמשים לרוב בתיקים. הם לוקחים ארנק קטן וטלפון ומכניסים לכיס ים בג'ינס או לכיס של המעיל ויוצאים החוצה.

 

לעומתם, אנחנו הנשים, זקוקות לתיקים. אנחנו סוחבות בתיקים חצי בית כמו שהגברים מתבדחים ומספרים עלינו והאמת היא שזה כל כך נכון.

 

כשאני יוצאת מהבית, אני צריכה לדעת שיש אתי את כל החפצים האישיים שלי וזה לא כולל רק ארנק וטלפון. אני לוקחת איתי תיק איפור קטן, חפצים היגיינים, מסרק לשיער ולעתים גם בגדי החלפה.

יומן ועט ואם אפשר אז גם קרם ידיים ואת הבושם שאני אוהבת, לפעמים גם ספר קריאה שיהיה לי ליתר בטחון אם אני בנסיעה ברכבת או סתם להעביר את הזמן בין פגישות או תורים.

 

כדי לסחוב כל כך הרבה חפצים איתי אני חייבת תיקים ומשקיעה לא מעט בתיקים שיהיו גם פרקטיים וגם יפים ואופנתיים.

 

לפני המון שנים כשהייתי סטודנטית, אחד המרצים שאני אפילו לא זוכרת למה, עשה ניסוי קטן וביקש מכול הסטודנטים להוציא מהתיקים שלהם על השולחן את כל החפצים שיש להם בתיקים, לסדר אותם על השולחן ועברנו בין השולחנות וראינו מה כל אחד לוקח אתו בתיק. הרעיון בסופו של דבר היה כי תכולת התיק משקפת מאוד את הבן אדם. זה הקנקן ומה שיש בו.

 

תיקים של נשים לפעמים עשויים בצורה מאוד לא פרקטית. תיקים רבים הם שק אחד עם תא גדול שלתוכו אנחנו שופכות את כל החפצים שלנו. הוא אמנם מכיל הרבה אך קשה מאוד להוציא חפץ ברגע האמת ולשלוף את החפץ שאנחנו רוצות בו. ואז מה שקורה זה חיפוש אינסופי אחר הקרם ידיים או הטלפון שמצלצל ואת המפתחות של הרכב הכי קשה למצוא.

 

החכמה בקנית תיקים, היא לדעת את הצרכים שלך מהתיק, להבין מה אני צריכה וכיצד לארגן את הדברים שלי בתוך התיק שמלווה אותי רב שעות היום כשאני מחוץ לבית.

 

כמובן שיש חשיבות רבה למראה התיקים, קיימים סגנונות וסוגים שונים של תיקים, אבל המטרה הפרקטיות של התיקים לא פחות חשובה.

 

Leave a Comment