Posted on: אוקטובר 23, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

היכל התרבות אור יהודה

מופעי תרבות הם חלק בלתי נפרד מתרבות האירועים והבילויים שלנו, כאשר אין אחד שלא מתחבר למופע תרבותי בסגנון כזה או אחר.  

הצגה קומית, מופע בידור, מחזמר, דרמה, סרט תיעודי, הופעה מוזיקליות ועוד, הם כולם חלק בלתי נפרד מחיי הערב והבילוי, כאשר כל אחד יכול למצוא לעצמו את הז'אנר אותו הוא מעריך. ברחבי הארץ פזורים אולמות תרבות בערים השונות, כאשר אחד המיוחדים הוא היכל התרבות אור יהודה. היכל זה משרת מגוון קהלי יעד שונים , והוא בית למגוון סוגי אומנויות.

היכל התרבות אור יהודה, מנויים

היכל התרבות אור יהודה מעמיד לקהל היעד החובב תרבות ואומנות מגוון רחב של מנויים המתאימים לכל המשפחה:

  • מנוי להצגות תיאטרון למבוגרים.
  • מנוי לסרטי קולנוע המוקרנים בהקרנת טרום בכורה. בהזמנת מנוי זה תקבלו קפה ומאפה במתנה.
  • מנוי להצגות של ילדים בגילאי שלוש עד שש שנים.
  • מנוי בהיכל התרבות אור יהודה להצגות ילדים בכיתות א' עד ג', ועוד.

מנויים אלו מתאימים למשפחות ולילדים חובבי תרבות, תיאטרון וקולנוע, אשר מעוניינים לבלות על בסיס קבוע בהצגות והקרנות. ישנם כמה סיבות עיקריות בגינם כדאי לעשות מנוי בהיכל התרבות אור יהודה:

  • בראש ובראשונה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של הצגות, סרטים ומופעים על בסיס קבוע. אם לדעתכם בילוי תרבותי שכזה הוא הנאה של ממש, ואם לא נמאס לכם ללכת על בסיס קבוע לצפות בהצגות, המנוי הזה הוא ממש בשבילכם.
  • שנית, מנויים של ילדים מאפשרים לכם אחת לתקופה לקחת את הילד לבילוי מהנה ומיוחד, שאינו כולל גן שעשועים או סיבוב בקניון.
  • מנוי בהיכל התרבות אור יהודה מאפשרלכם לבלות בתדירות גבוהה מבלי לבזבז סכומי כסף נכבדים על ארוחה במסעדה טובה או אטרקציה מסוימת. המנויים של היכל התרבות מוצעים לקהל הרחב במחירים נוחים, שאינם מצריכים מכם הוצאה כלכלית מוגזמת.
  • את המנוי ניתן לחלק לתשלומים, ולפרוש אותם על פני תקופה ארוכה, כך התשלום כמעט ולא יורגש,  ואתם תוכלו ליהנות מתרבות אמיתית במחיר מצחיק.

קצת תרבות בהיכל

היכל התרבות אור יהודה הוא מקום מפגש של אומנויות שונות. מידי שנה ההיכל מארח מגוון רחב של הצגות תיאטרון שונות, מגוון רחב של הצגות ילדים, שפע של סרטים בהקרנות רגילות או בהקרנות בכורה, מופעי ריקוד, מופעי שירה, והיד עוד נטויה. היכל התרבות אור יהודה מעמיד בפניכם הזדמנות פז ליהנות מקשת רחבה של אומנויות, לספוג תרבות ולעשות זאת בהנאה.

 

Leave a Comment