Posted on: מאי 26, 2020 Posted by: mishel Comments: 0

היום כבר לא צריך להסביר שהפריטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול. בשביל ילדות ונערות שרוצות להיראות בשיאן במחיר ידידותי, ברור למה טופ טן היא הבחירה המועדפת

תיקים, שרשראות, צמידים, משקפי שמש, שעונים, לקים לציפורניים, גומיות ומטפחות, הם רק חלק מהאביזרים שיכולים להפוך כל לבוש יומיומי להכי טרנדי שיש. ילדות ונערות מבינות את זה כבר מגיל צעיר, ורוצות להתלבש בשיא הסטייל אפילו אם זה רק לבית הספר. אקססוריז מאפשרים להן לשדרג כל הופעה תוך דקות, ויכולים להשתלב עם כל דבר שהן בוחרות, החל משמלה לאירוע ועד לתלבושת האחידה של הלימודים.

בגלל שלנו כהורים ברור כבר שהטעם שלהן משתנה לעתים קרובות אבל שחשוב להן לנסות את כל מה ש"מאסט", אנחנו רוצים לעשות את המקסימום כדי לעזור להן – בעלות אטרקטיבית. כדי להוסיף קצת צבע לארון הבגדים ולאפשר להן להרגיש כמו גדולות מבלי להגזים, כדאי שתכירו את טופ טן (כי הן כבר בטח מכירות!) רשת האופנה שמתמחה באקססוריז, כוללת גם מגוון אפשרויות לילדות ואופציה לקנייה באינטרנט.

אופנתי, צבעוני ונגיש

כמו שבטח יצא לכם לראות בעצמכם, הילדות שלנו נחשפות מדי יום למגוון פרסומות וסלבס, בטלוויזיה, ברשת ובאינסטגרם. הן מתעניינות במה שחם בעולם האופנה, נהנות להחליף לוקים שונים עם חברות ורוצות לקחת חלק בטרנדים האחרונים ולנסות את הצעיפים, אביזרי השיער, הכובעים והתכשיטים שהן רואות בכל מקום. 

בטופ טן החליטו להגשים את החלום הזה, לילדות וגם לנשים, ולהגיש את כל האביזרים הכי חמים של הרגע, עם פתרונות סופר איכותיים ובמחירים נגישים במיוחד. מה שאומר שאם אתם רוצים לאפשר לבת שלכם לעשות קצת שופינג אבל בצורה חכמה, אין ספק שמדובר בתחנה הבאה לבקר בה.

להיות הכי מעודכנת גם בשיעורים

בנוסף לכל הפריטים שהזכרנו, בסניפי רשת טופ טן תמצאו גם מחלקת School מהממת, עם כל הפריטים שיעשו לילדות חשק להתלהב בשיעור. מחברות צבעוניות, עפרונות, מחדדים, שדכנים, עטים עם נצנצים, יומנים, מחקים, מרקרים, קלמרים, ארגוניות, פתקיות, כרטיסי ברכה ועוד ועוד. עם כזה מבחר, האתגר היחיד שלהן יהיה להצליח לבחור רק מחברת אחת…

צבעים ועפרונות
דואגים לכן גם בבית ספר

מוכנות גם לקיץ

וגם כשהן מחוץ לבית הספר ונפגשות עם חברות, ברור לנו שהן רוצות להיות הכי אופנתיות שיש. מעכשיו, יש להן כתובת גם במהלך החופש הגדול. לרגל הקיץ והחופש שמגיע יחד איתו, סניפי טופ טן מתקשטים עם כל מה שצריך לקיץ הכי לוהט שיש. בגדי ים, כובע מצחייה, גלביה, שרשראות במוטיבים ימיים, צמידים לרגל, עגילים, סנדלים לחוף, טבעות ועוד שלל רעיונות שפשוט אי אפשר לוותר עליהם.

צמידים מונחים על חול
טופ טן מכינים אותכן לקיץ

אם חששתם שהבילוי הבא בקניון עשוי להוציא אתכם בנזק גדול במיוחד, כנראה שעדיין לא ביקרתם בטופ טן כדי למלא כמה שקיות בשיק. אז מתי ניפגש?

Leave a Comment