Posted on: ינואר 13, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

הלוואות אקספרס

כבר הרבה זמן שיש לכם רעיון לעסק ייחודי ומעניין, משהו שאתם טובים בו, רעיון שאתם יודעים שיש לו קהל יעד, שהוא יכול להיות פופולארי ומוצלח. אולם, הקמה של עסק מצליח תלויה פעמים רבות בתזרים מזומנים טוב, שאינו בר השגה בעבור רבים.

תזרים מזומנים לצורך הקמה של עסק חדש מאפשר לבעל העסק לממש את החזון על פי רצונו, לשכור ספקים ועובדים מתאימים, לרכוש מלאי של סחורה אם דרוש, להקים תשתיות, לשכור משרד וגם להשקיע בערוצים שונים על מנת לסייע לעסק לגדול ולהתפתח. עסקים רבים אשר אין להם את כל הסכום הדרוש לצורך הקמת העסק, בוחרים באפשרות של הלוואות אקספרס על מנת להוציא לפועל את רצונם.

מדוע עסקים חדשים זקוקים להלוואות אקספרס?

עסקים חדשים זקוקים להלוואות אקספרס מכמה סיבות עיקריות:

  • בראש ובראשונה על מנת שעסק חדש יוכל להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים חשוב מאוד להשקיע בכמה שיותר ערוצי פרסום שונים: אינטרנט, טלוויזיה, רדיו עיתונות, ובכל ערוץ אשר מכוון לקהל היעד. פרסום בפלטפורמות שונות מצריך פעמים רבות תקציב מזומנים גדול, אותו ניתן להשיג באמצעות הלוואות אקספרס.
  • שנית, עסקים חדשים זקוקים פעמים רבות לתזרים מזומנים לצורך ניהול שוטף של העסק, רכישה של סחורה, תשלום לספקים ולעובדים, וגם השקעות בערוצים שונים על מנת לגדול ולהתפתח.

מה חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואה?

בבואכם להשתמש בשירות של הלוואות אקספרס ישנם מספר פרמטרים חשובים שעליכם לבדוק:

  • תנאי ההלוואה: בראש ובראשונה עליכם לבדוק מה הם התנאים לצורך קבלת ההלוואה, והאם אתם עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים. ברוב המקרים הלוואות אקספרס ניתנות על ידי חברות פרטיות שונות, ותנאי קבלת ההלוואה פחותים ואינם מצריכים אישורים או ערבים.
  • תנאי ההחזר: שנית, חשוב שתבדקו מה הם תנאי ההחזר החודשיים, והאם העסק יוכל לעמוד בסכומים הנדרשים לאורך זמן, גם אם לא ירוויח כל העת.
  • גובה הריבית: לבסוף, חשוב מאוד לבדוק מה הוא גובה הריבית המתווספת על סכום ההלוואה, וכיצד זה משנה את הסכום החודשי אותו עליכם להחזיר. ישנן הלוואות עם ריבית קבועה, וכאלו עם ריבית משתנה, ולכן חשוב שתדעו את כל הפרטים.

Leave a Comment