Posted on: אוגוסט 20, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

הנה מגיעים הימים החמים ואני כבר רוצה להקדים תרופה למכת החום הראשונה ולהצטייד במכנסי כותנה קצרים.

אני אף פעם לא סומכת על מזג האויר המתעתע בנו ואל אף שהאביב רק הגיע, אנ י בטוחה שמתישהו יחמקו לכאן מספר ימים חמים כל כך שאי אפשר יהיה ללכצת במכנסי ג'ינס ארוכים או כל מכנס אחר מלבד מכנסי כותנה קצרים.

 

כדי להיות מוכנה לחלוטין ולא לקבל בהפתעה את החמסין, אני עשוה סדר בארון הבגדים ומוציאה את כל בגדי הקיץ מהעונה שעברה, מכבסת, מרעננת ומאוררת ובעיקר בודקת אילו זוגות שלמכנסי כותנה קצרים ושמלות ואפילו חצאיות עדיין טובים עלי מהעונה שעברה, מה עדיין באופנה ומה כדאי לי לחדש.

 

הכי חשוב שיהיו לי מספיק זוגות של מכנסי כותנה קצרים, אתם אני נוהגת ללכת בימים החמים לעבודה.

 

האתגר הכי גדול מבחינתי בקיץ בענייני ביגוד, הוא למלא את הארון במספיק פרטי לבוש מחמיאים אופנתיים ומתאימים לימות הקיץ החמים, אבל גם כאלו שלא נס ליחם ויהיה ניתן לעשות אתם שילובים מדי יום, וכמובן גם שלא יעלו יותר מדי כסף מעבר לתקציב העונתי שלי לביגוד.

 

ואחרי שהצבתי רף דרישות כל כך גבוה, אני מוכנה ומזומנה לצאת לקניות של מספר זוגות של מכנסי כותנה קצרים, שהרי הם עונים בדיוק על כל הדרישות שמניתי.

 

יצאתי לי למרכז הקניות הקרוב מצויידת במידע מדוייק לגבי כמה מכנסי כותנה קצרים אני צריכה, כמה גופיות וכמה חולצות. והרגשתי נפלא. בדרך כלל אני לא חובבת קניות מושבעת. ימי קניות ארוכים יכולים להתיש אותי ולהמאיס עלי את חדוות הקניה, ואת זה לא רציתי שיקרה.

 

למדתי במרוצת השנים, שאם יש בידי מידע מדוייק על מספר פריטים שאני צריכה ואילו פריטים בדיוק, אני ממוקדת ויודעת בדיוק היכן למצוא את מבוקשי.

 

המדידות קורות במהירות ואני בוחרת לי את הפריטים שאני צריכה ולא מספיקה להתעייף. וכך אכן היה, נגכנסתי לחנות ממוקדת ועד מהרה כבר הייתי בקופה עם 5 זוגות של מכנסי כותנה קצרים וקצת פחות כסף בארנק, אך עם חיוך רחב והרגשה טובה בלב.

 

Leave a Comment