Posted on: ינואר 19, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

 השגת היעדים של לימודי קואוצ'ינג מתבססת על שתי מטרות כלליות שאותן אפשר להכליל על רוב הקורסים וההשתלמויות הקשורות בתחום של קורס קואוצ'ינג. פירוש הדבר שמוסד המלמד קורסים כאלה ישקוד על שני כיוונים אלה והם: לפתח ללא הרף את שיטות הלימוד והטכנולוגיות המתודולוגיות כדי להעביר את עקרונות השיטה למדריכים ולחניכים בצורה המיטבית והמעמיקה ביותר. פיתוח זה ידאג לכך שהם יפנימו אותם ויוכלו ליישמם בעתיד בתחומי חייהם. המטרה השנייה של בית ספר או מוסד העוסק בתחום של לימודי קואוצ'ינג הוא ליצור קהילת מאמנים שעובדת בשיתוף פעולה, מחליפה מידע, מעורבת בפעילות ותורמת באופן הדדי ושיתופי. בכך היא יוצרת יסוד מעשיר וערני המתפתח ללא הרף. לכן, כאשר אתם חושבים לפנות לכיוון של לימודי אימון אישי הקפידו לבחור במוסד שמיישם הלכה למעשה את שתי המטרות. בדרך זו גם אתם וגם תלמידיכם בעתיד תצאו נשכרים.

עדויות מהשטח על האיכות של קורס קואצ'ינג

אלמנטים חשובים נוספים שעליהם צריך להקפיד כאשר בוחרים מוסד שמעביר קורס קואוצ'ינג הם מבחני שטח. הכוונה לכך היא שעליכם לבדוק כמה שנים קיים המוסד, כמה מאמנים הוא הכשיר עד היום וכמה מאמנים חדשים מצטרפים אליו מדי שנה. נתונים אלה מעידים על איכותו של המוסד שבו תבחרו לעבור לימודי קואוצ'ינג. כדאי גם לבדוק מי הם בוגרי המוסד לדורותיו, באילו מוסדות הם עובדים ומה הכשרתם האקדמית מעבר להשתתפותם בקורס. כך תוכלו למצוא ארגונים המעבירים לימודי אימון אישי למוסדות עסקיים גדולים ולמוסדות להשכלה גבוהה. נתונים אלה יספקו לכם הוכחה בשטח לכך שהמוסד מוכר על ידי ארגונים איכותיים שמרוצים מהתוצאות, וכך אתם חשים שאתם בידיים טובות.

על מה עוד להקפיד כשבוחרים לימודי אימון אישי

נושאים נוספים שכדאי לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים בכיוון של לימודי אימון אישי הם נושאים אישיים יותר. כך תרצו למצוא מוסד שמעביר קורסים במספר מגוון של מסלולי לימוד, לימודי בוקר, לימודי ערב ומסלולים שונים נוספים לפי הצרכים שלכם. מובן ששכר הלימוד חשוב ועוד יותר מכך חשובה האפשרות לפרוש לתשלומים בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם. כך שכאשר אתם בוחרים במסלול של לימודי קואוצ'ינג עליכם לעשות לעצמכם אימון קטן של הגדרת מטרות והדרך להגשמתן. זאת תעשו על ידי שקלול כל הגורמים שציינו כאן וגורמים אחרים החשובים לכם באופן אישי. בדרך של שילוב בין שלושת הגורמים העיקריים שציינו כאן: העקרונות של המוסד שבו אתם רוצים ללמוד, ההצלחות שלו בעבר והתוכניות האישיות שלכם לעתיד כל שנותר לכם הוא לעשות את הצעד הראשון שלכם אל המטרה הנכספת.

Leave a Comment