Posted on: יוני 29, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

הצגות ילדים 

הילדים שלכם יוצאים לחופש גדול בקרוב מאוד, ועכשיו זה הזמן להתחיל לחפש הצגות ילדים אליהן תוכלו לקחת אותם. בהצגות הם לא רק ייהנו, אלא גם יוכלו ללמוד דברים חדשים.

החופש הגדול ממש עוד מעט מתחיל. האם כבר עשיתם את כל ההכנות הנחוצות כדי שהלו"ז של הילדים שלכם יהיה מלא בפעילויות והם לא ישתעממו? אם לא, עדיין לא מאוחר מדי לארגן להם חודשיים של כיף גדול, ואין דרך טובה יותר להתחיל בתכנון מאשר לחפש הצגות ילדים ברחבי הארץ.

יש שלל הצגות ילדים שמתאימות לטווחי גילאים שונים, ביניהן טיף וטף, מסיבת פיג'מות עם רינת, הברווזון המכוער, חיפזון וזהירון, מעשה בחמישה בלונים ועוד.

מתי?

הצגות ילדים רצות במהלך כל השבוע. בשעות הערב במהלך אמצע השבוע, אפשר לקחת את הילדים להצגה אחרי יום עבודה. בימי שישי ההצגות לילדים רצות בשעות הצהריים בעיקר. אם כן, כל הורה יכול לבחור את הזמן שנוח לו כדי לקחת את הילדים לתיאטרון או למתנ"ס הקרוב לבית כדי לראות הצגה צבעונית ומיוחדת.

מנויים

אם הצגות ילדים הן משהו שאתם רוצים לעשות עם הילדים שלכם על בסיס קבוע במהלך החופש הגדול, יהיה לכם הרבה יותר משתלם לעשות מנוי. יש סוגים שונים של מנויים שכל אחד כרוך במחיר אחר. חלק מהמנויים הם לשעות קבועות מראש, ויש מנויים פתוחים שמאפשרים לכם להגיע לכל הצגה שתרצו, בכל יום ושעה, בתיאום מראש.

איפה?

בכל רחבי הארץ יש תיאטראות שבהם אפשר לראות הצגות ילדים. חלק מההצגות הן ביוזמה והפקה של התיאטראות אליהם אתם הולכים, ואחרות רצות ברחבי הארץ כדי שכל הילדים יוכלו לראות אותן.

טיפים להורים

כדי שההליכה עם הילדים להצגה כזו או אחרת תהיה חוויה טובה ונעימה, לכם וגם להם, יש כמה דברים שכדאי לזכור:

  • מנוחה לפני היציאה- אם אתם מתכננים ללכת להצגה בשעות הערב, מומלץ לתת לילדים לנוח קצת לפני היציאה כדי שיוכלו לראות את ההצגה מתחילתה ועד סופה ולא יתעייפו ויירדמו במהלכה.
  • להתפנות לפני שהמסך עולה- כדאי לקחת את הילדים להתפנות לפני שההצגה מתחילה, כדי שלא יצטרכו לצאת באמצע ולהפסיד את הקטעים הטובים.
  • בירור והזמנה מראש- בכל עת, מומלץ להתקשר למרכזייה של התיאטרון או המתנ"ס מבעוד מועד כדי לבדוק אם יש עוד מקומות פנויים, כך שלא תגיעו לחינם.

Leave a Comment