Posted on: נובמבר 9, 2020 Posted by: mishel Comments: 0

איך משיגים מראה של איפור מקצועי לכל דבר, מבלי להזדקק לשירות קבוע של מאפרת? עם נבחרת המוצרים מבית קיקו מילאנו תוכלי להשיג מראה מקצועי בלי טיפת מאמץ

לכל אחת מאיתנו חשוב שהאיפור שלנו יחזיק מעמד, ייראה איכותי ויגרום לנו להרגיש הכי טוב שיש. וכשמדובר על איפור לערב, לפגישה חשובה או לאירוע חד פעמי, המראה של איפור מקצועי חשוב מתמיד. שפתון שמתפוגג כבר אחרי המשקה הראשון, מייק אפ שמתקשה להעניק כיסוי מושלם ופודרה שעדיין מותירה פנים במראה מבריק, הן תופעות מצערות שאנחנו תמיד מגלות מאוחר מדי. האם יש דרך להתאפר לבד ועדיין ליהנות מתוצאה של איפור מקצועי? 

תיק האיפור שלך צריך להתאים לאופי שלך

הדרישות מתיק האיפור שלנו

נוסף לכישרון, למקצועיות ולניסיון של מאפרים מקצועיים, הם גם יודעים תמיד לבחור את מוצרי איפור הנכונים. הסיבה לכך פשוטה – ללא הכלים המתאימים והאיכותיים ביותר, גם מאפר מוכשר יתקשה להשיג תוצאה משביעת רצון. 

ייתכן מאוד שאת בעלת כישורי איפור יוצאים מהכלל, אבל בוחרת במוצרי איפור שפחות מתאימים לך. במצב כזה, איפור יומיומי ידרוש ממך תחזוקה קבועה וכל איפור לערב יחייב אותך לגשת מספר פעמים אל השירותים כדי לתקן אותו. לא כל כך מהנה, נכון? כדי להימנע מהבעיה, ישנן כמה תכונות שכדאי שתחפשי במוצרי האיפור שאת בוחרת לרכוש. אלה העיקריות שבהן:

  • השפתון – עמידות. שפתון הוא אחד ממוצרי האיפור שתמיד אפשר למצוא בתיק של כולנו, וגם זה שצריך לעמוד במרב האתגרים. אם את נהנית מהתוצאה בבית אבל חוששת להרוס אותה בכל פעם שאת רוצה לשתות, כדאי לחשב מסלול מחדש. כדי לקבל מראה של איפור מקצועי לאורך כל היום, בחרי בשפתון אקסטרה עמיד שילווה אותך בכל רגע. 

חפשי אחר המלצות לשפתונים ששומרים על רכות השפתיים, כדי להימנע מתחושה כבדה ולא נוחה שמאפיינת חלק מהשפתונים העמידים. קיקו מילאנו, חברת מוצרי האיפור האיטלקית, מציעה שפתון בצורת טוש חדשני, שמחזיק עד עשר שעות ומבטיח גימור הכי טבעי שיש. 

  • איכות – מבלי לבזבז זמן. איפור מקצועי אצל מאפרת הוא תהליך שדורש זמן, אבל לרובנו אין את הזמן הזה כשאנחנו מתאפרות לבד. אם את רוצה ליצור מראה של איפור לערב או לעבודה בלי לעבוד קשה, חפשי מוצרים שפועלים בשיטת 2 ב-1. קיקו מילאנו מציעה קונסילר ומייק אפ במוצר אחד, לכיסוי מושלם של אדמומיות, קמטוטים וכל בעיה נפוצה אחרת שפוגעת במראה עור הפנים.
  • מיקס אנד מאץ' שעובד בכל פעם. רוצה ליהנות ממבחר בלי להפוך את הבית לסטודיו של מאפרת? דרך מועילה לעשות את זה היא על ידי בחירה בצבעים שאפשר לשחק איתם. צלליות האיפור של קיקו מילאנו נמכרות בפלטות שיכולות להכיל שלוש צלליות, כך שתוכלי להחליף את תכולת הפלטה ולבחור בכל פעם בצירוף שהכי עובד בשבילך. מקצועי ופשוט.

Leave a Comment