Posted on: דצמבר 27, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

לימודים שוק ההון המלצות | קורס מסחר בבורסה | קורס – לימודים שוק ההון

לימודים שוק ההון

לימודים שוק ההון הם לימודים מורכבים ולא פשוטים כלל אך שכרם בצידם. כמובן שבכל לימודים קשים כמו לימודים שוק ההון יש תמורה להשקעה הרבה והלימודים הקשים.

המורכבות של המקצוע כסוחר בשוק ההון מתבטאים כמובן גם בלימודים. כדי להצליח בתחום הזה ולהיות סוחר בשוק ההון יש לדעת לא מעט דברים על איך להפעיל את כל הכפתורים במתקן המורכב והמסובך הזה של שוק ההון. לא כמו במקצועות אחרים בהם הלימודים מכינים אותך לעתיד המקצועי, בלימודים שוק ההון ניתן ללמוד את התאוריה אך לא ניתן ללמוד את המהלכים הנדרשים להצלחה וזאת מכיוון שלא ניתן לצפות את המהלכים בשוק ההון. התנודות מהן מושפע השוק הן רבות וקיצוניות ומשתנות ללא הרף. גם הסוחר הממולח ביותר שעובד שנים בשוק ההון לא ידע לחזות בודאות את הערכים של מחר, הוא יכול לנחש ולהמר מה יקרה והאם כדאי לו למכור אול לקנות מניות או להמתין בסבלנות עוד יום ויותר, אך הוא לא ידע בודאות והמהלכים שמובילים אותו הם לרב תחושות בטן ומשם הם מונעים ולא מידע קודם שיש לו אותו רכש בלימודים שוק ההון. ולכן לימודים שוק ההון אמנם נותנים בסיס ידע והכרות עם כל הכללים, אך במשחק הזה אין חוקים, והכל אפשרי. בכל יום נתון יכול להשתנות כל כך הרבה נתונים ואין דרך אחת לפעולה. כל סוחר בשוק ההון יוכל לבחור בדרך שנראית לו נכונה באותו הרגע וכל אחד על פי כישוריו וכל להחליט על המהלכים והצעדים שכדאי לו לעשות, אך אף אחד לא יכול לנבא את התוצאות, יוכל הוא להפסיד ביום אחד את כל כספי המנות עליו הימר או לנצח את המשחק ולזכות בכסף רב עבור לקוחותיו.

בכל תחום אחר הלימודים מכשירים את הסטודנט והוא יוצא עם ארגז כלים ויכול להתחיל לעבוד ולהשתפשף בניסיון אמיתי בשטח, תוך כדי שהוא שומר על הכללים שלמד במשך הכשרתו המקצועית. כמובן שבתחום של שוק ההון המצב מעט שונה וכל אחד שיוצא מהלימודים מיד לעבודה לא מחזיק בתשובות הנכונות ואין לו דרך ודאית להגיע אל ההצלחה הכל פתוח בדיוק כמו שוק ההון.

Leave a Comment