Posted on: מאי 1, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

מאז ומתמיד האמנות נחשב כסמל ליוקרה, אינטליגנציה ולאיכות. ציירים רבים מהמאות הקודמות עד עצם היום הזה נחשבים למפורסמים ולמשפיעים ביותר ואף נלמדים כחלק מלימודי ההיסטוריה בבתי הספר.

כשאנו מטיילים בארץ או בחו"ל, תמיד אנו מתפלאים מהפסלים המוצבים ברחובות, בשדרות ובמזרקות וכן מהיצירות במוזיאונים ובתערוכות. לעתים אנו נשארים המומים למראה היצירה שמולנו ושואלים את עצמנו כיצד יצירה זו נעשתה בשתי ידיים בלבד.

ובכן, גם אנחנו יכולים לקחת חלק באמנות זו וללמוד זאת בצורה חובבנית או מקצועית. נוכל לעשות זאת באמצעות החוגים השונים המוצעים בעיר מגורינו או לחילופין לעשות תואר אקדמי באומנות.

אמנות
אמנות לימודים אקדמיים

מעוניינים בתואר באומנות?

התרשמו מהאוניברסיטאות והמכללות השונות באתרי האינטרנט שלהן וכן בפגישת ייעוץ במקום

אם כחלק מלימודי המשך של קורסים וחוגים אותם לקחנו כבר בילדותנו, או כהחלטה נבונה לאחר הטיול הגדול, תוכלו ללמוד תואר באומנות בכל אחד מהמכללות והאוניברסיטאות המציעות תואר במקצוע זה.

ישנה אפשרות ללמוד זאת כתואר חג חוגי, וכמו כן ניתן לשלב זאת עם מקצוע נוסף כמו ריקוד, שירה או דווקא מקצוע עיוני ולא מעשי כמו התמחות בספרות, פילוסופיה וכל תחום אחר. כמו כן, ישנן מכללות מיוחדות לאמנות המתמחות בכל התחומים הנכללים בה, אשר ברוב הפעמים יהיו העדפתם של רבים מסיבות מקצועיות.

באוניברסיטאות והמכללות המציעות תואר באמנות תתבקשו לעמוד בתנאי קדם מסוימים, כאשר כל מכללה תציג לעתים תנאים שונים משל האחרות, לעתים נוקשים יותר ולעתים לא. בדרך כלל יהיה מדובר על תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי מסוים, אשר משתנה בהתאם לציון המשוקלל של תעודת הבגרות וכן בהתאם למסלול התואר המבוקש.

אם אין ברשותכם תעודת בגרות או ציון פסיכומטרי המספיק לקבלה, תוכלו להתקבל בוועדת חריגה או לעבור מבחנים ומיונים פנימיים על מנת לשפר את סיכויי הקבלה שלכם. לעתים חלק מאותן מכללות מציעות מכינות קדם ומבטיחות קבלה אוטומאטית אם וכאשר קיבלתם את הציון אותו הן דורשות לקבלה לתואר באמנות.

ועל מנת שתוכלו לקבל את כל המידע על תנאי הקבלה ומסלול התואר, תוכלו להיכנס לאתרי האינטרנט של המכללות המקיימות לימודי אמנות וכן לקבוע פגישת ייעוץ לשאלות נוספות ובירור כל מידע חיוני נוסף. כמו כן, תוכלו לעשות את כל דברים אלו בימים הפתוחים אותן הן מקיימות ולהירשם מידית ביום זה.

Leave a Comment