Posted on: ינואר 18, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

SEO

הכנסתם של שירותי פרסום בתשלום לגוגל, גרמה לחברה לצאת למלחמה נגד מקדמי אתרים

גוגל מהווה את מנוע החיפוש הנפוץ בעולם, המאפשר למיליארדים לגשת באופן קל ומהיר לתוכן ודפי מידע אינטרנטיים. מאחר והשימוש באינטרנט כמקור מידע לשלל נושאים הולך וגדל, החלו חברות רבות להציע שירותי קידום אתרים (seo), במטרה לפתות גולשים פוטנציאליים לאתרים מסחריים שונים ברשת. קידום אתרים בגוגל עושה שימוש במאפיינים של מנוע החיפוש על מנת להעלות את האתר המשלם גבוה ככל האפשר ברשימת התוצאות. לאחר שגוגל החלה להשיק שירותי פרסום אתרים בתשלום, היא הכריזה מלחמה על תעשיית קידום האתרים הפוגעת באובייקטיביות של מנוע החיפוש שלה ובהכנסותיה מפרסום.

ישנם מספר פעולות אשר יש להישמר מלנקוט בעת קידום אתר בגוגל

המלחמה אשר הכריזה גוגל על מקדמי האתרים גרמה לחברה לבצע שינויים תכופים במאפייני מנוע החיפוש שלה. נוסף על כך, על מנת לזהות קידום אתרים בגוגל שלא נעשה בתשלום לחברה, החלה גוגל להפעיל כלים ייחודיים על מנת לזהות אתרים המקודמים באופן מסחרי. על מנת להישמר מפגיע באתר האינטרנט, חשוב להכיר לכן מספר פעולות אשר אסור לנקוט בעת קידום אתר בגוגל:

  • פרסום מאמרים חוזרים: פרסום מאמרים בדפים הפנימיים של אתר האינטרנט, או פרסומם באתרים אחרים תוך קישור לאתר שלך הם דרכים נפוצות להעלאת האתר ברשימת תוצאות החיפוש. השינויים שערכה גוגל במנוע החיפוש מאפשריים לה לאתר באופן מהיר וקל מאמרים חוזרים, אשר כתובים בצורה זהה או דומה מאוד למאמרים מקבילים העולים לרשת. לכן, חשוב מאוד להקפיד שכל מאמר אשר אנו מוציאים למטרת קידום אתרים בגוגל יהיה שונה וייחודי. פרסום מאמרים זהים עשוי לגרור סנקציות על מפעיל האתר.
  • קישוריות: על מנת לקדם אתר בגוגל יש צורך בהפניות לאתר מאתרים נוספים. למרות זאת, גוגל יודעת כיום לזהות אתרים המשמשים כאתר מקשר בלבד, ונמנעת מקידום האתרים המקושרים לאתר המפנה לכמות לא סבירה של אתרים נוספים.

השינויים בקידום אתרים מחייבים עבודה עם מקצוענים

השינויים והקשיים אשר מערימה גוגל על קידום אתרים מחייב עבודה עם אנשי מקצוע. מומחים לקידום אתרים ידעו להתאים את השיטות לדרישות הייחודיות של גוגל.

 

Leave a Comment