Posted on: ינואר 2, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

מחיר ביטוח מנהל תיקים | ביטוח פורקס | ניהול תיקים – ביטוח מנהל תיקים

כל אחד זקוק בימינו אנו לביטוח שיגן עליו מנזקים בעת צרה. מכיוון שאין בידינו שליטה על העתיד לבוא, ומכיוון שלא אחת מפתיעות אותנו הפתעות שלא היינו שמחים לבואן , עדיף לנו להיות מוגנים מראש מכל תקרית שעלולה להכתיב לנו התנהלויות שאינן רצויות לנו.

לכל איש מקצוע יש ביטוח שקשור למקצוע שלו, אם הוא בעל עסק, יעדיף לבטח עצמו בביטוח עסק ואם הינו בעל מקצוע חופשי יבטח עצמו בביטוח מקצועי כלשהו.

אנשים אשר עיסוקם הוא בשוק ההון, צריכים את הביטוח עבורם יותר מרבים אחרים, מכיוון שבמהלך עבודתם, עוסקים הם עם כספים רבים ומגלגלים בידם לעתים אלפי ומיליוני דולרים. הכספים שהם מנהלים אינם שייכים להם. הם מנהלים תיקים של לקוחות ולכן עדיף כי יבטחו עצמם בביטוח מנהל תיקים. הסורסה מונעת מעליות וירידות בכל רגע נתון ואין ערבים לתוצאה שעלולה להיות גם מפלה. מנהל תיקים אשר מבוטח בביטוח מנהל תיקים, יכול לנהל את הונם של לקוחותיו בביטחה מבלי לחשוש כנגד תביעה משפטית אפשרית של לקוח לא מרוצה. ביטוח מנהל תיקים נותן לו הגנה מפני מצב שכזה ואם חלילה יתבע בבית המשפט, יהיה לו מספיק הון בכדי לממן את הוצאות המשפט הכרוכות בסוג כזה של תביעה משפטית. ביטוח מנהל תיקים יכסה הן את הוצאות המשפט והן את שכר הטירחה של עורך הדין שמנהל התיקים הנתבע ישכור עבור עצמו.

מכיוון ששוק ההון דינמי ואינו שוקט אף לא לרגע אחד קטן בלבד, מנהל תיקים חייב לעדכן את הפוליסה שלו של ביטוח מנהל תיקים בכל שינוי אפשרי. בכל פעם שהוא מרוויח בבורסה עבור הלקוח, התיק שהוא מנהל גדל ומוערך בשווי ערך גבוהה יותר ולכן חשוב מאוד שיעדכן את הפרטים הללו בפוליסת ביטוח מנהל תיקים שברשותו, אם הפרטים לא יהיו מעודכנים כראוי ולא יתאימו בזמן אמת לשווי ערך התיק, אזי בבית המשפט כשידרש להפעיל את פוליסת הביטוח יתכן ולא יזכה להגנה מלאה ועל כן חשוב בביטוח מנהל תיקים לעדכן אותה כל הזמן. כפי ששוק ההון דימני גם ביטוח מנהל תיקים צריך להשתנות בהתאם.

 

Leave a Comment