Posted on: דצמבר 20, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

מיכל הקטנה הופעות | כוכבת ילדים | מופע ילדים | מחיר כרטיס – מיכל הקטנה

כל ילד בארץ כיום מכיר את מיכל הקטנה. מבחורה עלומת שם, הפכה מיכל הקטנה לכוכבת ילדים נערצת המוכרת בכל הארץ, מופיע בכל בימה ומציצה אל הקטנים מתוך מסך הטלויזיה כל יום. כשאנו הולכים ברחוב עם ילדינו קשה להם להתעלם מפניה של מיכל הקטנה הניבטות אליהם מהפוסטרים והפרסומות המקשטים את הרחובות ותחנות האוטובוסים.

מיכל הקטנה, כוכבת ילדים שובת לב, לא רק את לב הילדים היא כובשת כי גם את לב המבוגרים. מיכל הקטנה מפליאה בשיריה היפים עם מילים מקוריות של שירים שנכתבו בצורה קפדנית תוך הקשבה לילד ולרצונותיו, הנושאים מדברים על נושאים הלקוחים מעולמם של הילדים ורואים אותו בעיניים של ילד. כך כל ילד מתחבר לשיריה של מיכל הקטנה. כמובן שגם ההורים אוהבים את השירים כיוון שהם איכותיים, נעימים לאוזן ואף חינוכיים ומכבדים את עולם הילדים ועולם המבוגרים כאחד.

המופע של מיכל הקטנה משלב את כל מה שילד קטן צריך, מוזיקה איכותית, מילים קלות להבנה המדברות בגובה העיניים של הילדים,ריקודים ותפאורה ציבעטנית שמושכת את העין ונותנת חיות וכמובן ואיך אפשר בלי- הומור קליל ונעים ברמה שמתאימה לילדים ולא מזלזלת בהם. הומור שאינו טיפשי ומתילד ומדבר אליהם בצורה מכובדת ומאפשרת להיכנס אל עולם המבוגרים.

מיכל הקטנה היא בעצמה אמא לילדים אך קל מאוד לשכוח את גילה ותפקידה בחיים שמחוץ לבמה שכן מיכל הקטנה נראית כילדה, מתלבשת בצבעוניות של ילדה ומשדרת אנרגיות של ילדה, הילדים מיד מתחברים אל הילדה שבמיכל הקטנה כיוון שיש בה משהו אותנטי שאינו מהווה חיץ בין עולם הילדים לעולם המבוגרים.

על הבימה, מיכל הקטנה מתרוצצת וקופצת כנערה בין השירים והריקודים קשה לזכור כי מיכל הקטנה היאלמעשה שחקנית ואינה ילדה אמיתית. קולה המתוק והמתנגן של מיכל הקטנה ערב לאוזן והיא סוחפת את הקשבת הילדים והמבוגרים כאחד אל תוך עולמה המספר את הסיפורים באמצעות שירים והמחזות קצרות יוצר עולם תוכן עשיר וצבעוני עם תפאורה ומילים ומוזיקה ששם במרכז נושא מעולמם של הילדים כולם וגורם לחיבור מיידי של כל ילד וילדה אל הופעותיה של מיכל הקטנה.

 

Leave a Comment