Posted on: נובמבר 28, 2013 Posted by: mishel Comments: 0

 

העיר תל אביב יפו מציעה שפע של מסעדות עם טעמים מכל רחבי העולם כיאה לאחת הערים המערביות המתקדמות בעולם. בין המטבחים שצברו תאוצה בשנים האחרונות ניתן ללא ספק למנות את אלו של הדגים ומאכלי הים השונים.

נמל יפו הפך בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל הן למשפחות וזוגות אוהבים בשעות היום והערב עם שפע של אפשרויות בילוי לאורך חוף הים התיכון ומבחר של מסעדות ובתי קפה מפנקים.

בין המסעדות הבולטות בנמל יפו ניתן למנות את:

מסעדת יונה – מסעדת דגים ובשרים איכותית בבעלות עופרה גנור (מנטה ריי) ובטיפול השף רונן סקינזס. המסעדה מציעה שפע של מאכלי ים המבושלים ממוצרים טריים בלבד, כאשר מרביתם מיוצרים במקום עצמו ואף לעיניי הסועדים. בין השאר מעשנים במסעדת יונה את הדגים, מייצרים יוגורט וגבינת ריקוטה טריה, אופים בטאבון ומעניקים הגדרה חדשה למילה טריות ומקוריות.

קאסה נובה – מסעדת שף בסגנון לטיני בניהול השף ניר דגן. המטבח מציע מבחר עשיר של מנות בסגנון נובו לאטיני המרכז את המיטב של מאכלי דרום אמריקה. בין השאר מוגשות מנות בשרים, דגים ומאכלי ים בשילוב תבלינים ארומטיים שונים ופירות וירקות טריים. המקום מציע גם בר משקאות עשיר עם מבחר משקאות דרום אמריקאיים ייחודיים.

הקונטיינר – בר מסעדה המציעה הופעות רוק, פולק וג'ז לצד מטבח המבוסס על מאכלי ים ודגים. המקום ייחודי ופונה לכל מי שמחפשים להינות מאוכל טוב וממוסיקה טובה יחדיו.

קלימרה – מטבח ישראלי המבוסס על מנות "שרינג" המאפשרות לטעום מכולם ומהכל בשולחן. המגוון כולל בשרים, דגים, פוקצ'ות ועוד.

מסעדת הדייגים – מסעדה מזרחית הקיימת מעל 30 שנה עם שפע של מנות דגים ומאכלי ים שונים. המטבח מציע מגוון עשיר ביותר של סלטים טריים ומגוון עצום של דגים מכל הסוגים ומאכלי ים בטעמים שונים. את המטבח מנהלים שני דייגים מנוסים והאהבה שלהם לכל מזון הים ניכרת בכל מנה ומנה.

הזקן והים – מסעדה גדולה ומרווחת עם מרפסת המשקיפה אל טיילת תל אביב ומאכלסת מאות סועדים מדי יום. המטבח מושתת על דגים בעיקרו עם שפע של היצע סלטים כמיטב המסורת של המטבח הישראלי מזרחי. המקום מנוהל על ידי משפחת יונס הידועה בענף המסעדנות זה שנים רבות. התפריט מציע מבחר דגים ומאכלי ים לצד מנות של בשרים על האש.

אלו הם רק חלק ממבחר של מסעדות ודוכני מזון הפזורים לאורכו ולרוחבו של נמל יפו. לאלו ניתן להוסיף דוכני מזון של פלאפל, חומוס, נקניקיות ועוד רבים המאפשרים קשת שלמה של טעמים והנאה לכל מי שמבקרים במקום.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום מיוחד לבילוי עם המשפחה או בת הזוג, חישבו על נמל יפו ותבחרו לכם באחת המסעדות הטובות שבו לארוחה איכותית, אם זו מסעדת יונה, מסעדת הזקן והים או כל אחת אחרת מהרשימה שהצגנו לפניכם.

Leave a Comment