Posted on: יוני 25, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

בעבר הרחוק מאוד, באגדות ובסיפורים, בסרטי הקולנוע וסתם בדמיונות, היו שמלות נשף כחלק בלתי נפרד מבגדי הנשים.

 

כיום אין כמעט שמלות נשף כדבר שבשגרה. רק באירועים מאוד מיוחדים ומסויימים. אחד מהם הוא נשפי הבת מיצווה או מסיבות הסיום.

 

שני האירועים הללו הם אירועים של בנות עשרה וכוללים הכנות מיוחדות לנשף, כשאחת ההכנות החשובות ביותר היא למצוא שמלות נשף מתאימות.

 

קצת כמו ביום החתונה, כשהכלה הולכת עם חברותיה לבחור שמלת כלה. כך גם אותן הנערות החוגגות בת מיצווה או מסיבת סיום, ילכו יחד עם חברותיהן לעשות קניות ולייחל למצוא לעצמן שמלות נשף מיוחדות ומדהימות.

 

שוק שמלות נשף אינו רחב מאוד בארץ, אך כבר השכילו מספר רשתות או מעצבי אופנה להקדיש את תשומת הלב גם לעניין שמלות נשף לבנות עשרה ישראליות.

 

כך שאם נשף הסיום מתקרב ואתן מעוניינות לרכוש עבור בנותייכן שמלות נשף, תוכלו למצוא בלא מעט רשתות בארץ או חנויות מעצבים מבחר שמלות נשף לנערות.

אם תרצו שמלות נשף מיוחדות שמקורן בחו"ל תוכלו כמובן להזמין באחת החנויות האינטרנטיות מחו"ל שמלה ייחודית שלא תהיה לאף אחת אחרת בנשף. גם המחיר יכול לצנוח כשמדובר בהזמנה מחו"ל. החסרונות שיש בהזמנה של שמלות נשף באינטרנט הן – לא תמיד המידות מתאימות, יכולה להגיע שמלה מדהימה שאינה מתאימה למידות ותאלצו לעשות תיקונים ושינויים.

 

יתכן והמשלוח עלול להתאחר, כך שרצוי להזמין שמלות נשף הרבה לפני הנשף עצמו ולקחת טווח בטוח של מספר חודשים. גם כאן עלולות להיות בעיות, לעתים משלוח אובד בדואר או נעלם לחלוטין.

 

ולפעמים גם אם בתמונה שמלות נשף מחו"ל נראו מושלמות, כשהן מגיעות אלינו הביתה בדואר הן עלולות להפתיע גם לרעה, הבדים אולי לא בדיוק כפי שחשבנו או דמיינו והצבעים שונים לחלוטין ממה שהיו נראים בתמונה במחשב.

 

כך שיש לקחת בחשבון את כל הפרטים הללו אם בחרתן להזמין לעצמכן או לילדתכן שמלות נשף מחו"ל.

לעתים עדיף ללכת עם אמא או חברות לחנויות בקרבת הבית, למדוד ולדעת בדיוק אילו שמלות נשף קונים גם אם במחיר יקר יותר.

 

Leave a Comment