Posted on: יוני 23, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

מרכז המבקרים של יקב אדיר

אוהבים יין? מחפשים היכן לערוך טיול קבוצתי? תוכלו לשלב בין השניים. בין מרכזי מבקרים רבים בתחומים שונים של התעשייה, תוכלו לערוך סיור במרכז המבקרים של יקב אדיר, בו תלמדו כל מה שלא ידעתם על יין, וגם תיהנו מטעימות יין נהדרות.

 

שלל אטרקציות ואתרי בילוי ברחבי הארץ מזמינים אותנו לערוך בילוי משפחתי או קבוצתי וליהנות מכל רגע. מדי שנה אנו מוצאים את עצמנו שואלים את עצמנו היכן נבלה בחופשת הפסח? איפה הכי כדאי לקחת את צוות המשרד?

 

יקב אדיר, הנמצא בצפון הארץ באזור הגליל, מציע לנו חוויה קולינארית של טעימות יין, בשילוב סיור בו נלמד על כל תהליך הייצור וההיסטוריה של היין.  ביקור במרכז המבקרים של יקב אדיר מתאים לכל סגנון של טיול, בין אם כבילוי כחלק מחופשה רומנטית בצימר ובין אם כטיול יומי משפחתי בצפון.

 

מרכז המבקרים מאפשר בנוסף לטעימות היין, גם טעימות של גבינות היישר ממחלבה השייכת גם היא לבעלי המקום. לחובבי היין והגבינות, הרי שמדובר בבילוי המושלם.

 

תוכלו לבנות חבילת יום כיף עם יקב אדיר

 

לא רק טעימות יין וגבינות מציעים נציגי יקב אדיר, אלא חבילות מלאות פעילויות מגוונות בנוסף למרכז המבקרים. אפשרות זו היא האולטימטיבית ביותר אם אינכם מתכוונים להגיע ליקב אדיר לביקור קצר כחלק מטיול שארגנתם.

 

לדוגמא ניתן להביא חבילה אחת המוצעת באתר האישי של החברה, והוא ביקור במרכז המבקרים בו תעברו סדנת גבינות וסיור ביקב היין, וכל זאת בשילוב טיול טרקטורונים עם חברה מובילה בתחום. לאחר טיול הטרקטורונים והסדנאות, תשבו לארוחת צהריים מפנקת וכן לסיור ביקב נוסף בו הדגש הוא גם על מוצרי בריאות.

 

והמחיר מסתבר, לא יקר כלל – 230 שקלים לאדם וכל זאת למספר שעות רב בהם פעילויות רבות ומרתקות. לעתים רק על סרט ופופקורן אנו משלמים כמאה שקלים לאדם..לכן, אם אינכם יודעים כיצד לתכנן בילוי משפחתי או מעוניינים בהצעה ליום כיף עם העבודה, השאירו זאת בידיהם של יקב אדיר.
מרכז המבקרים של יקב אדיר מציע מגוון חבילות לימי כיף בשיתוף עם אתרים ואטרקציות אחרות, על מנת להתאים לכל מטייל ולכל סגנון טיול ולכל אופי של קבוצת מטיילים. למידע מפורט ונוסף תוכלו להיכנס לאתר היקב, אשר ממנו ניתן גם להגיע לאתר האישי של מרכז המבקרים. כמו כן, תוכלו ליצור עמם קשר טלפונית או להשאיר הודעה באתר.

Leave a Comment