Posted on: יולי 19, 2020 Posted by: mishel Comments: 0

האגדה מספרת שאפשר להתלבש גם טרנדי וגם נוח, אפילו כשמדובר בנעליים. אנחנו כאן כדי לתת לך כמה רעיונות למימוש מיידי, שיעזרו לך לעבור את הקיץ הכי נוח ואופנתי שיש

כל מי שלא מעזה לצאת מהבית בלי לשים בתיק חבילת פלסטרים לרגליים, מוזמנת להרים את היד (או להציג את הפצע ברגל). אם גם אצלך הפלסטר הפך לחבר הטוב ביותר, את לא לבד. פציעות וכאבים מנעליים לא נוחות הם בעיה נפוצה ומטרידה, שמגיעה גם בחורף אבל תוקפת אותנו בעיקר בעונה החמה. כשאנחנו מבלות יותר מחוץ לבית, הולכות הרבה ממקום למקום, והרגליים שלנו נאלצות להתמודד עם אתגרים כמו סנדלים לא נוחים, נעלי עקב גבוהות, כפכפים שלא מחזיקים את הרגל וכדומה.

פציעה מעיקה יכולה להפריע מאוד להתנהלות היומיומית, לקטוע כל אירוע בשיאו וכמובן גם לפגוע באסתטיות של הרגל. ועם זאת, נשים רבות מניחות שאין ברירה אלא לסבול למען הסטייל. בפועל, זה כמובן לא נכון. קיימות בחירות רבות שמשלבות בין נוחות לבין טרנדיות, ויכולות להתאים לכל שעה ביום ולכל אירוע. אספנו (ונעלנו) כמה בחירות כאלה, שיעזרו לך להתחיל את הקיץ ברגל ימין מכל הבחינות.

נעלי סניקרס
כי את הכי יפה שנוח לך

ליומיום: סניקרס לנשים

את צריכה להגיע ברגל ממקום למקום, הולכת הרבה לאורך היום ומגיעה לשעות הערב עם רגליים עייפות שרק צריכות מנוחה? כנראה שהנעליים שבחרת ממש לא מתאימות לאורח החיים שלך. סניקרס לנשים הוא הפתרון המושלם לנשים פעילות שלא עוצרות לרגע, וצריכות נעליים שיצליחו לעמוד בקצב שלהן. תוכלי למצוא מגוון סניקרס לנשים בשלל דוגמאות, צבעים וסגנונות, שישמשו אותך גם לאורך חודשי הקיץ החמים.

עם שרוכים ובלעדיהם, מבד נושם, ובעיקר עם סוליה איכותית וגמישה שמתאימה גם ליציאה קצרה לסופר וגם לימים ארוכים ומאתגרים. העובדה שמדובר בנעליים מהסוג שניתן לנעילה עם גרביים, הופכת סניקרס לנשים לבחירה שאת פשוט לא רוצה לוותר עליה. כזו ששומרת על הרגל מכל האתגרים הבעייתיים ומאפשרת לך לסיים את היום בלי אף תלונה.

לבית הקפה: סנדלים שמחזיקים את הרגל

ממש כמו סניקרס לנשים, קיימות גם נעליים פתוחות שמשיגות את המטרה של תמיכה ברגל, על ידי סוליה איכותית, גמישה ועבה מספיק, ואבזם שמחזיק את הרגל במקום. המגוון הרחב של סנדלים שטוחים מייתר את הצורך בעקבים גם כאן, ומאפשר לך לצוות אותם לשמלה קיצית וקלילה אבל גם למכנסי ג'ינס, מכנסיים קצרים וכדומה.

לאירועים: פלטפורמה או נעלי בובה

לא מצליחה לרדת מהעקבים באירוע? לגיטימי, אבל אנחנו כאן רק כדי להזכיר לך שיש עוד כמה בחירות טובות. נעלי הבובה הן רעיון טוב שמתאים למגוון פריטי ביגוד, ובמקום השני (כשאין ברירה ואת מחפשת פתרון מגביה), תוכלי לאמץ נעלי פלטפורמה לא גבוהות במיוחד. רק בזהירות!

לסידורים ליד הבית: כפכפים עם רצועות

אז לא, אנחנו לא אומרות לך לוותר על הכפכפים לגמרי. אבל אם את מחפשת נעליים שאפשר יהיה להכניס לתוכן את הרגל ולצאת לדרך, הבחירה הנכונה ביותר עבורך היא כפכפים עם מספר רצועות עבות לרוחב, ולא בכפכפי אצבע – שמעניקות את האחיזה הכי פחות טובה לרגל. נעילה מהנה!

סנדלי נשים
נעליים שיעשו לכן את הקיץ

Leave a Comment