Posted on: אפריל 30, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

אחת האהבות שלי בחיים, היא העבודה שלי. אני נהנית מהעבודה שלי בכל יום שאני עובדת ובימים שאני בחופשה אני מתגעגעת לעבודה, אני עוסקת בבניית אתרים לעסקים קטנים ומרגישה כי אני עושה מספר דברים ומגשימה את עצמי דרך העבודה הזו.

 

הדבר הראשון שאני עושה זה נותנת מענה לעסקים קטנים שנמצאים בתחלית דרכם ופעמים רבות לא מתמצאים בעולם האינטרנט, זה שאני שוחה בו כמו דג במים כבר שנים רבות. אני מוצאת את עבודתי בבניית אתרים לעסקים קטנים כשליחות. אני מלווה את אותם העסקים הקטנים המשתדלים לשרוד בעולם שאין הם תמיד מכירים, הקידמה שמשאירה אותם מעט מאחור למרות שהם עובדים כה קשה לקידום העסק שלהם ומנסים לשרוד בעולם התחרותי והקשה אל מול תאגידים ורשתות גדולות.

בבואי ללוות והעניק שירות של בניית אתרים לעסקים קטנים, אני לא מבצעת את בניית האתר בלבד, אלא מסבירה, מעניקה שירות ומלווה את העסקים הקטנים שאני כה מעוניינת שיצליחו.

 

הדבר השני שאני מקבלת בעבודתי הוא עניין. בכל פעם שאני ניגשת לפרוייקט חדש בבניית אתרים לעסקים קטנים אני לומדת נושא חדש ונחשפת לתחום ידע חדש שלא הכרתי. הדבר מעניק לי עניין בעבודה שהנושא בה מתחלף מפרוייקט לפרוייקט ומעניק לי אף אפשרות בכל פעם מחדש ללמוד דברים חדשים. שיעמום הוא אחד הדברים שבוודאות לא ימצאו בעבודתי בבניית אתרים לעסקים קטנים וזהו רווח גדול.

 

הדבר השלישי והעיקרי הוא היצירתיות שאני מפתחת בבניית אתרים לעסקים קטנים. כל עסק הוא שונה מקודמו ולכל עסק מתאים אתר שונה מרעהו. ההתאמות שאני בונה בכל פרוייקט מותאם באופן ישיר לאופי העסק והצרכים שלו. המחשבה היצירתית מאפשרת לי ליצור בכל פרוייקט דבר חדש, להתמקצע ולהמציא , לברוא אתרים חדשים ומעניינים והיצירתיות שבאה לידי ביטוי בכל שלבי העבודה שלי בבניית אתרים לעסקים קטנים גורמת לי סיפוק רב והנאה.

 

כל היתרונות הללו שקיימות בכל יום עבודה שלי מביאות אותי לידי הנאה מקצועית והתפתחות אישית. אני מפיקה את האושר וההנאה שלי מהקריירה שלי בבניית אתרים לעסקים קטנים ורואה את עתידי במקצוע הזה עוד שנים רבות.

 

Leave a Comment