Posted on: ינואר 13, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

רכישת רכב היא עניין יקר, גם כשמדובר ברכב משומש, ולכן חשוב לבחור רכב של חברה אמינה, ושידוע שהוא יכול לתת ביצועים טובים על הכביש, בטיחות וכדומה. כמו כן, לא יזיק לדעת שהרכב שומר על הערך שלו.

פורד פוקוס – בחירה בטוחה

כמו מאזדה 3, כשקונים רכב של חברת פורד, אפשר להיות בטוחים שמקבלים איכות. ואם זה פורד פוקוס החדשה, בוודאי שיש סיבה טובה לקחת הלוואה אם צריך, ואם מוכנים להשקיע הרבה כסף. הפוקוס היא אחת המכוניות הכי נמכרות בארץ, ואם אתם תדעו לשאול את השאלות הנכונות, ולבדוק את כל הפרטים הקטנים והגדולים, היא תוכל להיות גם שלכם.

שאלה מספר 1 – משומשת או חדשה?

השאלה הראשונה שכל קונה צריך לענות עליה היא – האם לקנות פוקוס חדשה מהיבואן או שאולי כדאי שתהיה משומשת. לרוב, ההחלטה מושפעת מהמחיר, אבל חשוב לדעת שיש אפשרויות מימון מיוחדות שיכולות להיות משתלמות, עם החזרים חודשיים נוחים למדי. כמו כן, הבנקים הגדולים מציעים הלוואות לרכישת רכב חדש, עם תנאים טובים לעומת הלוואות לכל מטרה.

חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות האלה, ובעיקר את אלה של המכונית המשומשת. פורד פוקוס, כמו מאזדה 3, היא מכונית נפלאה, אבל מה אם הבעלים הנוכחי שלה לא ידע לשמור עליה? הרבה פעמים, בדיקה במוסך מגלה שהכל תקין ברכב, אבל כעבור זמן קצר יש תקלה, ואחריה באות עוד תקלות, בצרורות.

שאלה מספר 2 – האם משתלם לקנות דרך חברת השכרה?

אפשרות נוספת לרכישה פוקוס משומשת היא דרך חברת השכרה, שכמו היבואן, גם דרכה אפשר להשיג מימון, אפילו 100 אחוז. רק צריך לשים מקדמה, והיתר בתשלומים (עד 60 תשלומים). בניגוד לקנייה מפרטי, תהליך הרכישה דרך חברת השכרה מאופיין בשקיפות מלאה, שכוללת בין היתר הצגה של דוחות התקלות והתיקונים שהמכונית עברה. זה חוסך זמן וכסף על ביקור במוסך ואין את גורם ההפתעה לאחר הרכישה.

שאלה מספר 3 – איזה גימור?

פורד פוקוס מגיעה ברמות גימור שונות, שלכל אחת המאפיינים הטכניים שלה, אבזור שונה וכן הלאה. רמת גימור עם אבזור מגוון ומתקדם יותר כמובן מעלה את המחיר, לפעמים גם באלפי שקלים. כדי לעשות את הבחירה הנכונה, צריך לבחון את הצרכים בעת הנסיעה.

לסיכום

כל מי שרוצה לקנות רכב צריך להתמודד עם דילמות כאלה ואחרות, ואין ספק שמדובר בהחלטה לא פשוטה. ברכישת פורד פוקוס, בחינת 3 השאלות לעיל יכולה להקל על ההחלטה ועל תהליך הרכישה.

Leave a Comment