Posted on: ינואר 15, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

קופונים היו תמיד פתרון כלכלי נח לקניות ברשתות השיווק השונות ובעיקר בתחום הסופרמרקטים. עם השנים הם הלכו לכיוונים נוספים ובעיקר למסעדות, תיירות או מוצרי פנאי ובילוי. כיום עם נציגות של כל רשתות השיווק הגדולות באינטרנט – הקופונים חוזרים ובגדול גם לזירה הזאת.

אין מי שלא אוהבים לקנות מוצר כלשהו במחיר זול מהמחיר הרגיל שלו, אם במסגרת מבצע, הנחה או דיל מיוחד שמאפשר לו לעשות זאת. מזה שנים רבות הופצו קופונים באמצעות עיתונים, פלייארים או קטלוגים שונים ולכל מיני ענפים. רשת mega החליטה לאמץ את עניין המבצעים.

איפה התחיל קופון מגה

 

הענף שיצר את המושג של קופונים היה דווקא ענף המזון. רשתות המזון שהלכו והתפתחו לפני עשרות שנים חיפשו דרכים יצירתיות להתחרות אחת בשניה וכך נולדו הקופונים שפורסמו בעיתונים השונים, בפלייארים שחולקו בבתים ולאחר מכן גם בחוברות קופונים ברשתות עצמן.

קופון מגה
קופון מגה או מבצעים שחבל לפספס

המעבר של קופונים לאינטרנט

 

הפופולאריות של רכישה באמצעות קופונים לא דילגה על מהפכת האינטרנט וכיום ניתן להינות מקופונים ודילים ייחודיים בכל ענף ובמגוון של אתרי אינטרנט הפזורים ברשת:  מהנחה לסופ"ש באילת, דרך ארוחה זוגית בחצי מחיר במסעדה נחשבת ועד ללפטופ בשליש המחיר. פשוט ניכנסים לאתר של חברה אהודה ומוצאים שם קופוני הנחה שלה או ניכנסים לאתרים שכל ייעודם קופונים ובוחרים מה הכי מתאים עבורכם.

מה בענף רשתות המזון כיום

 

ענף המזון, שכניסתו לאינטרנט היתה מעט איטית יותר משל ענפים אחרים, אך הפערים בהחלט ניסגרו בשנים האחרונות, מאפשר כיום קבלת קופונים און ליין גם כן באתרי קופונים ובעיקר באתרי רשתות המזון עצמן. ניתן למצוא קופון מגה באינטרט באתר של רשת מגה ואותו הדבר ברשתות נוספות.

מה היתרון של קופון מגה באינטרנט

 

היתרון ברכישת קופון mega שכזה בעת שהייה באתר הוא הנוחות של השימוש בקופון והאפשרות של רווח כספי מיידי עבור הגולש בעת הרכישה שלו באתר מגה (לצורך העניין).

כאשר עוברים על המוצרים השונים שמעניינים אותנו לסל הקניות, ניתן לראות על איזה מוצר יש קופון עם מבצע או הנחה מעניינים עבורנו ואז ישר לבצע שימוש באותו קופון מגה במהלך הקניה. אין צורך לגזור, לשמור או להציג בקופה. הכל און ליין בצורה הכי מודרנית שישנה.

כמובן שמי שבכל זאת רוצים גם קופון שכזה לרכישה ברשת המזון עצמה, יוכל להדפיס את הקופון עצמו ולהשתמש בו ברשת עצמה ולא רק און ליין.

אז לפני שאתם מחפשים קופונים באינטרנט כדאי להיכנס לאתרי הרשתות באינטרנט ואולי לעושת שימוש מיידי בקופון מגה באינטרנט או לפחות להדפיס כזה לקניה ברשת המזון עצמה.

Leave a Comment