Posted on: אוגוסט 20, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

כל קיץ חוזר אותו הריטואל הטקסי והמרגש של כל המשפחה, יציאה משותפת לקניית בגדי ים חדשים לכל המשפחה.

 

גם הפעם לא הפתיע אותנו כלל הקיץ והחלטנו לצאת מזיעים כאילו אנחנו באמצע אוגוסט לקניון הממוזג הקרוב כדי שכל אחד מאתנו יוכל להתהדר לו בבגד ים חדש לעונה הקרובה.

 

לרובנו יש בגדי ים מהעונה שעברה, אך חלקם כבר לא מתאימים בגזרה או במידה. לילדים שגדלים בכל שנה כל כך מהר בלי שנשים לב חייבים בגד ים חדש וגדול יותר, וגם לכרס של אבי המשפחה צריך משהו מתאים ודווקא אני שעבדתי כל החורף בחדר הכושר אולי אוכל השנה סוף סוף להתחדש בבגד ים ביקיני.

 

וכך יצא שאין ברירה חייבים בגדי ים חדשים לכל המשפחה. הוחלט להפוך את הצורך לאירוע חגיגי וללכת יחד לחגוג בוקר חופשי בקניון עם רכישת בגדי ים, סרט בקולנוע וארוחת צהריים טובה.

 

יצאנו לדרך והחלטנו להתפצל. מה לעשות שאנחנו כבר לא רוכשים את הבגדי ים יחדיו. לכל אחד מאתנו רשת אחרת אהובה ומתאימה וכל אחד מאתנו בעל צרכים שונים כשמשובר בבגד ים.

 

אז קבענו שעה ומקום ונתנו דרור לכרטיסי האשראי ולהנאה של כל אחד מאתנו. דמיינתי אותנו בעוד כחודש שוכבים בבגדי ים חדשים על חוף בתאילנד.

 

לגופי בגד ים ביקיני וכוס שייק אננס טרי והילדים מתרוצצים במים, אני קוראת לי ספר שכבר שנה שלמה אני רוצה לקרוא ובעלי היקר משתזף בבגד ים החדש על החוף הכי יפה במזרח. כך שקעתי לי בפנטזיות מרחיקות לכת על הקיץ הקרב, על בגדי ים, אגוזי קוקוס ושייק אננס.

 

מה שבטוח שחלום אחד בטוח יתגשם לנו היום ואלו יהיו בגדי ים חדשים לכולנו. אין אני בטוחה עדיין לאיזה חוף נלבש אותו והאם יהיה זה חוף בתאילנד או חוף פלמחים. אבל חשוב ץמיד לשאוף לגבוה ולהעמיד ציפיות כי הכל בר השגה.

 

וכך העברתי את כרטיס האשראי ויצאתי מרנואר עם שקית ובה בגד ים ביקיני מטריף, מחוייכת מאוזן לאוזן, המתנתי בנקודת המפגש, סקרנית לראות את שלל בגדי ים שבחרו בני משפחתי.

 

Leave a Comment