Posted on: נובמבר 5, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

אורנה פורת

תיאטרון אורנה פורת זהו תיאטרון אשר נחשב תיאטרון הילדים של ישראל וזאת משום שכל ההצגות המוצגות בו מיועדות עבור ילדים ובני נוער.

אלו המגיעים עם ילדיהם לאורנה פורת יכולים להנות משלל הצגות מיוחדות וצבעוניות אשר מהוות הנאה רבה לאלו הצופים בהם.

בארץ ישראל ישנם כמה בתי תיאטרון אשר מהווים הנאה רבה לאלו המגיעים אליו, וכן ישנם כאלו אשר זוכים לחשיבות גדולה בתרבות הישראלית על ידי הוותק והייחודיות הקיימת להם.

חלק מהתיאטראות האלו מציגים מדי פעם הצגות הפונות לקהל יעד צעיר, ילדים ובני נוער, אבל נראה כי רק תיאטרון אורנה פורת כולל רפרטואר של הצגות ילדים ובני נוער בלבד.

זה למעשה מה שמייחד את תיאטרון אורנה פורת לעומת תיאטראות בולטים אחרים בישראל, העובדה שהוא פונה באופן בלעדי אל הדור הצעיר.

 

אורנה פורת הוא תיאטרון אשר הוקם בשנת 1970 על ידי אורנה פורת.

אורנה פורת היתה שחקנית וכלת פרס ישראל, ביחד עם שיתוף פעולה של שר החינוך דאז, ויגאל אלון.

תיאטרון אורנה פורת פועל כבר מעל 40 שנה ובמשך כל ה-40 שנה הללו הוא מציג הצגות רבות ואומנותיות אשר פונות במיוחד עבור קהל הילדים ובני הנוער.

 

אורנה פורת ויגאל אלון הקימו את התיאטרון עם מטרה אחת ברורה, והיא לחשוף את הדור הצעיר בישראל לעולם התרבות בכלל ולעולם התיאטרון בפרט, וכך לפתח אצלם ערכים אומנותיים.

התיאטרון הוא גוף ללא מטרות רווח, גוף ציבורי שמעביר את כל ההכנסות שלו לקידום המטרות והפעילות שלו, שהן כאמור לקרב את הדור הצעיר לתיאטרון ולתרבות בכלל. התיאטרון מקבל תמיכה של משרד החינוך התרבות והספורט ומצד עיריית תל אביב שהיא מקום המשכן שלו.

 

באורנה פורת מתקיימות הצגות רבות אשר מתאימות במיוחד עבור ילדים ובני נוער, במהלך השנה מוצגות כעשרים הצגות אשר צופים בהם ילדים רבים ובני נוער רבים.

המיוחד באורנה פורת זה שהם עוזרות לטפח את הדור הצעיר ולהפוך אותם לבעלי חשיבות ויצירתיות גבוהה.

אין ספק שאלו הרוצים לקחת את ילדיהם למקום מהנה יכולים לקחת אותם לתיאטרון אורנה פורת ובו הם יוכלו להנות מחוויה סוחפת ומתמשכת אשר תשאיר אותם עם טעם של עוד.

Leave a Comment