Posted on: פברואר 20, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

תיאטרון בית ליסין מציעה תרבות ובידור לצעירים ומשפחות. בתיאטרון אפשר לצפות במגוון הצגות איכותיות עם מיטב השחקנים הבולטים על בימת התיאטראות בישראל, ולצאת מחויכים ונרגשים כל פעם מחדש.

הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בחוסר מעש וחוסר חשק לעשות משהו. אנחנו בקושי מתלבשים ויוצאים מהבית. זה מה שקורה אחרי יום עבודה ארוך. אבל לפעמים, עולה בנו חשק לעשות משהו מיוחד, משהו שיבדר ויעשיר אותנו; אולי אפילו משהו שנוכל ללמוד ממנו משהו חדש. את הריגוש והבידור שאנחנו מחפשים, נוכל להשיג באחת מההצגות של תיאטרון בית ליסין המפורסם.

תיאטרון בית ליסין
שני ליצנים בהצגה על בימת תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין 23 שנים של מצוינות תיאטרלית

התיאטרון החל את הפעילות שלו לפני כ 25 שנה, ומאז ועד היום צבר עדת מעריצים שחוזרת אליו פעם אחר פעם כדי לראות את ההצגות השנונות על הבמה . מה שמייחד את התיאטרון הזה הוא הפעילות שלו במסגרות רבות ושונות בכל רחבי הארץ. הוא פועל גם כתיאטרון נייד כדי להיות נגיש לכל מי שרוצה מנה גדושה של תרבות, והוא יוזם במידה חסרת תקדים. השאיפה של התיאטרון היא להעלות על הבמה שלו את ההצגות הכי טובות, כאלה שלא רק ישעשעו ויעלו חיוך על פני הקהל, אלא גם יעשירו אותו ותהייה בהן אמירה אומנותית וחברתית.

את המנהלת של התיאטרון  הרבה מכירים. אם לא בשמה, בוודאי מזהים את הפנים שלה. זוהי ציפי פינס, והיא המנהלת של התיאטרון משנת 93. רק בשנת 2005, היא הייתה אחראית על כ 1300 מופעים שבהם צפו קרוב ל 800 אלף אנשים בכל רחבי הארץ. התיאטרון בהנהלתה של פינס דוגל במחזות מקוריים, ועל כן התיאטרון הוא קרש קפיצה מצוין למחזאים מתחילים, ובפרט לאלו שבמחזות שלהם יש אמירה פוליטית או חברתית שהיא חלק מדיון סוער בחברה הישראלית. עם דגש גדול כל כך על מקוריות והשראה מצד המציאות שאנו חיים בה, אפשר להיות בטוחים שכל הצגה תהיה חוויה מיוחדת, מרגשת ובלתי נשכחת.

הצגה של תיאטרון בית ליסין היא בילוי מצוין לאמצע השבוע וגם לסופ"ש. יש הצגות לכל המשפחה, כמו מחזר המבוסס על "הקוסם מארץ עוץ" והמחזה "המלאך", ויש הצגות שנונות למבוגרים, ביניהן "מנדרגולה", "רומן משפחתי" ועוד. אם תרכשו מנוי, תהיה לכם גמישות בבחירת ההצגות ותיהנו ממחירים מפנקים.

להנחה על כרטיסים תיאטרון בית ליסין

 

Leave a Comment