Posted on: מרץ 22, 2022 Posted by: mishel Comments: 0
מכשיר להסרת שיער

מתקשים למצוא זמן לקביעת טיפולי הסרת שיער? אתם יכולים להפסיק להתאמץ. איתרנו עבורכם סדרת מכשירי הסרת שיער מתקדמת, שמאפשרת להסיר שיער במקום ובזמן שהכי נוחים לכם 

דוגמנית
היום ניתן להסיר שיער בבית באותה רמת מקצועיות של קוסמטיקאיות.

התחום של הסרת שיער עבר אינספור חידושים בשנים האחרונות, במטרה להציע פתרונות מובילים, מתקדמים ונוחים לנשים ולגברים. עם כניסתה של טכנולוגיית ה-IPL לשוק, הצליחו מטופלים ומטופלות רבים ליהנות מתוצאות נהדרות בזכות מכשיר להסרת שיער המבוסס על הבזקי אור. ובכל זאת, הם עדיין נדרשו להגיע עד למכון הסרת השיער או הקוסמטיקאית, לפנות זמן, לחכות בתור ולזכור לקבוע את התור הבא.

כיום לעומת זאת, כבר אין סיבה לשנות את כל לוח הזמנים שלכם רק כדי להספיק לבצע טיפול. תוכלו לרכוש מכשירי הסרת שיער בטכנולוגיית IPL המיועדים לשימוש ביתי, ולקחת את שגרת הטיפולים בידיים שלכם. לבצע אותם בנוחות של הסביבה הביתית, בשעה המתאימה לכם. שני המכשירים המתקדמים של פרו מארק, שמתמחה בכל החידושים בתחום הטיפולים הקוסמטיים, הם בדיוק מה שחיפשתם.

מחפשים מכשיר להסרת שיער שיגיע לתוצאות איכותיות?

SmoothSkin Bare Pulse הוא המכשיר שלכם. אם המטרה שלכם היא להתמקד באזורי הידיים, הרגליים, בתי השחי, קו הביקיני והפנים, מצאתם את האחד. מדובר על מכשיר להסרת שיער ביתי שמתאים לשימוש במגוון גווני שיער וגווני עור, כשאת התוצאות תוכלו לראות כבר אחרי טיפול אחד. המכשיר פועל במהירות, כך שכל טיפול אורך עד 10 דקות בלבד אחת לשבוע. כמות הבזקי האור היא בלתי מוגבלת – ולכן גם כמות הטיפולים שניתנת לביצוע היא בלתי אפשרית.

מחפשים מכשיר להסרת שיער שמתאים גם לאזורי גוף נוספים? 

אם נוסף לכל האזורים שהזכרנו אתם מעוניינים להוסיף גם את אזור הבטן, הכתפיים והגב, תוכלו להזמין באתר של פרו מארק את SmoothSkin PURE שעונה בדיוק על הצרכים הללו. כולל שלוש עוצמות טיפול בהתאם לאזור, ומגיע עם כל היתרונות של המכשיר הקודם. 

ולכן אם עד היום התקשיתם למצוא מכשיר להסרת שיער שיעמוד בקצב שלכם, עם פרו מארק כבר לא מדובר באתגר.

Leave a Comment