Posted on: ינואר 25, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

מכללת גומא

קורס הכשרת מאמנים במכללת גומא

מכללת גומא היא המרכז המוביל ללימודי גישור ואימון בישראל.. המכללה מאפשרת לימודים מעניינים, ופועלת יותר מעשר שנים. בסיום הקורס הבוגרים מסיימים את לימודיהם כאשר בידם כלים מעשיים ונכונים עבור התנהלות נכונה של חייהם, וכן עזרה עבור אחרים.

מה שמיוחד במכללת גומא זה שהיא מאמינה בכל אחד שהוא יכול להצליח. ללימודים הנלמדים שם ניתנים מדריכים מקצועיים ומובילים אשר יעניקו לכם את כל הכלים והידע הנצרך.

אם אם הנכם רוצים ליצור שינוי משמעותי בחייכם אז מכללת גומא היא המקום אשר יעניק לכם את כל זה.

בשביל מה נחוץ אימון זה?

תהליכו של האימון משפר ומשדרג את חייהם של המתאמנים, האימון עוזר להם להשיג את מטרותיהם, ועבור רבים זה בעצם הגשמת חלום, והתקדמות הלאה, לעיתים ישנם אנשים אשר רוצים להתקדם הלאה אך מרגישים שמשהו עוצר בעדם ולכן הסתכלות מהצד של מישהו מומחה יכולה לסייע ולעזור כיצד ליצור את המהפך והשינוי.

צריך לציין כאן שתהליך השינוי הוא מאד שונה בין אדם לאדם, וזה תלוי באיך המתאמנים מוכנים לעזור לעצמם ומסכימים לנסות להשתנות.

מכללת גומא מאפשרת לנו ללמוד לימודי אימון אישי, וזאת על ידי שלושה קורסים:

קורס אימון בסיסי, קורס הכשרת מאמנים,קורס אימון מתקדם

 

הנושאים העיקריים אשר נלמדים בקורס הכשרת מאמנים במכללת גומא: היכרות עם מודל האימון, שלבים במהלך האימון, רכישת כלים אימוניים, מיומנויות אישיות, יחסי מאמן- מתאמן, וכ'ו.

הלימודים בקורס זה הם כ17 מפגשי לימוד.כל מפגש אורך 7 שעות אקדמיות ואילו מפגש הסיום אורך 3 שעות אקדמיות.

הלימודים בקורס מכללת גומא פונה אל עבר  אלו אשר סיימו את קורס אימון אישי בהצלחה ועמדו בכל המטלות. הלימודים מתאימים בעיקר לסטודנטים המעוניינים להמשיך הלאה במסלול המלא, לקראת קורס שנקרא אימון מתקדם, וזה עבור אלו שרוצים להתקדם בקורס לקריירה.

אחרי שמסיימים את הלימודים, הבוגרים של מכללת גומא הופכים למאמנם מקצועיים ויכולים כבר להשתלב ולעבוד בתחום. הבוגרים נהנים ממגוון רחב של כלים ומיומנויות אשר ניתנו להם ועל ידי כך לעשות שינוי אמיתי. כמו כן הם יכולים להתקדם הלאה לקורס אימון מתקדם אשר יהווה להם את הפריצת דרך בתחום האימון.

Leave a Comment