Posted on: אפריל 6, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

מדי יום מתבצעות רכישות רבות באמצעות כרטיסי אשראי.

בשנים האחרונות הפכו להיות כרטיסי האשראי תחליף למזומנים.

אנשים רבים מבצעים רכישות שונות על ידי כרטיסי אשראי, אך על מנת שיהיה ניתן לבצע את אותם רכישות יש צורך שחנויות וחברות יחזיקו במכשירי סליקה משום שעל ידי אותם מכשירי סליקה ניתן לבצע את העסקאות עם כרטיסי האשראי.

הסליקה הוא תהליך שהפך להיות מאד פופולארי בימינו, ומהווה שימוש לאנשים רבים משום שכיום אנשים רבים משתמשים על ידי כרטיסי אשראי כתחליף למזומן.

ישנה סליקה באינטרנט אשר על ידה ניתן לבצע רכישות של פריטים באמצעות האינטרנט.

ישנם אנשים אשר יעדיפו לבצע את הרכישות של הפריטים מהחנויות, משום שעבורם חווית הקנייה נעשית בכך שהלקוח הולך לחנויות ורואה את הפריטים אל מול עיניו, אך מנגד ישנם כאלו אשר יעדיפו לרכוש על ידי האינטרנט וזוהי עבורם הדרך הנוחה לרכישה ועל כן הם יבצעו סליקה באינטרנט.

סליקה הוא תהליך אשר מאפשר ביצוע חיוב כרטיסי אשראי כאשר מבצעים עסקאות עם כרטיס האשראי.

ללא תהליך הסליקה לא ניתנת האפשרות של אותם רכישות.

כל חברת סליקה מעוניינת להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר והמתקדם ביותר על מנת שלקוחות החברה יהיו מרוצים ועל כן מייצרים מכשירי סליקה איכותיים וטובים, וכן מעניקים אופציות נרחבות לקהל כמו סליקה באינטרנט שזהו תהליך מאד דומיננטי בימינו.

בעת תהליך הסליקה מחויב חשבונו של הלקוח, נעשית בדיקה האם פרטי האשראי נכונים ונמצאים בתוקף ואז כל אשר נותר זה לחכות לאישור מיידי ולבצע את התהליך.

ישנן שלוש אפשרויות זמינות בפני בעלי אתרים מסחריים שמבקשים להציע את האפשרות של רכישה מקוונת של מרכולתם. אפשרות אחת כוללת דף אינטרנט שבו יקישו הגולשים – רוכשי המוצר – את פרטי כרטיס האשראי. דף זה ישמש לאחר מכן את הבעלים של האתר להקלדה ידנית של פרטי האשראי בעת התקשרותו עם חברת הסליקה, זוהי סליקה באינטרנט אשר הפכה לדרך רכישה של אנשים רבים.

חברת הסליקה בודקת את פרטי האשראי של האדם ורק לאחר אישורם ניתן לבצע את העסקה אשר בה היו מעוניינים.

Leave a Comment