Posted on: יוני 6, 2023 Posted by: mishel Comments: 0
שתי נשים לובשות אוברול

מסרבלי העבודה של פעם, לפריטים האופנתיים שהם היום. אוברולים עברו לא מעט תחנות לאורך השנים, ואנחנו כאן כדי לסקור את האופנתיות והמרתקות ביותר מביניהן

אישה לובשת אוברול

עבור רבות מאיתנו, אוברולים מהווים פתרון לבעיה הגדולה ביותר של הבוקר שמתרכזת סביב השאלה מה ללבוש היום. מאחר שמדובר בפריט אחד שמכסה גם את החלק העליון וגם את החלק התחתון של הגוף, הוא מייתר את הצורך להתאים בין חולצה למכנסיים, להתלבט ולקבל החלטות אופנתיות וגורליות. אלא שהפריט הזה לא החל בכלל כבגד שמיועד ללבוש יומיומי, ועבר אי אלו תחנות כדי להגיע לארון הבגדים שלנו. מוזמנות לצאת איתנו למסע קצר ומרתק לאורך השנים.

ההתחלה: אוברולים הופיעו בצורה נרחבת בשנות ה-20, בתצורה ארוכה שבה שימשו כסרבלי טיסה עבור צנחנים. כעבור עשור הם זכו לקבל אינטרפרטציה ראשונה כפריט אופנתי המיועד לנשים, אבל עדיין קשה היה למצוא אותו שלא בהקשרי עבודה.

עולם האופנה: מכתיבי דעת קהל התחילו לדבר על אוברולים בעיקר באמצע שנות ה-60, ואלה גלשו מירחוני אופנה והתצוגות אל הרחוב במהירות מסחררת. בשנות ה-70 הפכו אוברולים לפריט לבוש שאומץ הן על ידי גברים והן על ידי נשים, בשינויים קלים. הפופולאריות שלהם המשיכה גם אל שנות ה-80 ולאחר מכן דעכה. 

החזרה אל לב העניינים: אוברולים נעלמו לתקופה מסוימת, אך שבו מחדש בתחילת שנות האלפיים. אז הם כבר זכו לאינספור גרסאות, החל מאוברול ג'ינס ועד לאוברול שמהווה בגד ערב לכל דבר, ולא עזבו את מרכז תשומת הלב שלנו מאז.

כיום: בשנים האחרונות, אוברולים צצים מחדש בכל עונה אצל המותגים המובילים. אצלנו בישראל אפשר לראות את המגמה הזו ברשת טוונטי פור סבן למשל, שמתמחה בבגדים טרנדיים לנשים ולגברים. בעונה הקרובה, טוונטי מציעה אוברולים ששמים דגש על הנוחות – הן בגזרה, הן בבחירת הבד והן במוטיבים נוספים. אחד מהאוברולים של טוונטי שתפס את תשומת לבנו, עשוי בד ג'ינס בשטיפת אסיד וואש, בעל כתפיות מתכווננות שניתן לשחק איתן וכיסי צד גדולים שאפשר לשים בהם את כל מה שחשוב.

Leave a Comment