Posted on: אפריל 9, 2023 Posted by: mishel Comments: 0
תמונה של תיק נשים

בדיוק כמו בעולם הביגוד, גם בקטגוריה של תיקים יש מגמות, טרנדים וחידושים בולטים. בדיוק בגלל זה, אם את מחפשת תיק שיישאר איתך לאורך זמן, יש לנו כמה המלצות מעולות לסגנונות על-זמניים

תיקים בצבעים חום ושחור על מדפים

התיק הנכון הוא האקססורי המושלם שיכול לשנות את כל המראה, להפוך לבוש יומיומי לכזה שמתאים לערב ולהשפיע לחיוב גם על מצב הרוח. בשונה מאביזרים שמיועדים אך ורק לשדרוג הלוק, תיקים ממלאים גם פונקציה חשובה של אחסון הפריטים הנדרשים לנו, ולכן כולנו רוצות למצוא את התיק שילווה אותנו לכל מקום. מאחר שמדובר בפריט שנועד להישאר שמיש לאורך זמן, נשים רבות מחפשות תיקים בעלי מראה קלאסי שתמיד יישארו רלוונטיים ולא יושפעו מאופנות מתחלפות. אם גם את שותפה לדעה הזו, אלה כמה מהסגנונות שאף פעם לא יוצאים מהאופנה:

תיק צד מתכוונן – תיקי צד ניתנים ללבישה על הכתף או באלכסון, הם נוחים לנשיאה ומהווים פתרון מצוין למי שלא רוצה להחזיק את התיק בידיים ומחפשת תיקים בגודל בינוני-גדול.

קלאץ' – תיקי קלאץ' הם תיקים קטנים וקומפקטיים שמתאימים לאירועי ערב ולמפגשים שאת רוצה להגיע אליהם עם הציוד הבסיסי המינימלי (מפתחות של הרכב, איפור וכדומה).

תיקים בגווני בסיס – תיקים חומים, שחורים ולבנים הם תמיד פתרון אלגנטי שלא תופס תשומת לב מיותרת ויכול להתאים לכמה שיותר פריטי לבוש. בשונה מתיקים בצבעים בולטים שרובנו נמהר לרכוש אבל נתקשה להתאים לאירוע המתאים, הגוונים הפשוטים יותר ישתלבו מעולה ויהפכו לשמישים ביותר גם עבורך.

תיקים ללא הבלטת לוגו – אלמנט נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא המקום שתופס הלוגו של התיק. חלקנו אוהבות להצטייד בתיקים של מותגים, שלעתים כוללים הטבעה בולטת שמקלה על הזיהוי שלהם. עם זאת, בשנים האחרונות אפילו בתי האופנה הגדולים והמוכרים ביותר החליטו לתת מקום בקדמת הבמה דווקא לתיקים שמצניעים את הלוגואים הצעקניים, מה שהוציא לפחות חלק מהתיקים הממותגים מהאופנה. כך שאם את מתכננת לרכוש תיק חדש ומחפשת פתרון שיהיה רלוונטי גם בעתיד, בחרי תיקים עם לוגואים קטנים יחסית שלא תופסים מקום מיותר.

Leave a Comment