Posted on: אוגוסט 15, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

אין מה לעשות, היום ארון הזזה הוא היהלום שבכתר כאשר אנחנו מדברים על ארונות, מי שרוצה לפנק את עצמו בעיצוב חדר השינה קונה ארון הזזה, ולאט לאט ארונות הזזה הפכו להיות הארונות הנמכרים ביותר. ככה זה כאשר יש שילוב אין איכות, נוחות, ואלגנטיות נקיה. זה מה שכולנו מחפשים בסופו של דבר, והיום כמעט כל מי שיכול להרשות לעצמו יעדיף לרכוש ארון הזזה מאשר ארון אחר.

אז למה דווקא ארון הזזה?
הויכוח עדיין נמשך והוא מתנהל בין אלה שחושבים שקודם כל האיכות שבארונות הזזה היא זו ששמה אותו במקום הראשון ויש כאלה שאומרים שדווקא יופי והאלגנטיות. אני אישים חושב שזה שילוב של שניהם שכן היופי של ארון ההזזה נובע גם בגלל הידיעה שדלתותיו נוחות כל כך למי שמתמש בו לכן גם היופי מקבל משמעות והדבר הזה שנוצר הוא זה שהופך את הארון הזזה למוביל בתחומ.

ישנם כמה סוגים של ארונות הזזה ואני יעדיף לדבר על ארונות רחף. ארונות מסוג זה הם כאלה שמנגנון ההזזה שלהם נמצא מאחורי הדלתות, ובניהן, לא רואים אותו ולכן גם לא רואים מסילות שמחזיקות את הדלתות. הדלתות נראות כאילו מרחפות באוויר ומכאן גם השם. ארונות הזזה אלה הם הנמכרים ביותר והם השילוב של ארונות הזזה איכותיים ואלגנטיים ומחיר סביר.

היופי שבהן נובע מכמה סיבות, בראש ובראשונה דלתות הרחף ששומרות על מסתורין ותחכום כאשר לא בדיוק ברור איך הן נפתחות ונסגרות והכל קורא באוויר בלי משהו שיחזיק אותן. הדבר השני הוא הסדר שבהן הם נמצאות, אחת על השניה, ובכל זאת בהרמוניה. הן לא רבות על המקום במסילה כמו ארונות עם מנגנון פנימי אלא כל דלת יודעת את מקומה, והיא יושבת שם בנחת ומחכה למלא את תפקידה, בדיוק כמו במנגנון שבו עובד הבית, שבו לכל אחד יש את תפקידו וכדי שהבית יתנהל בצורה טובה כולם חייבים להבין זאת.

ארון הזזה הוא ארון בגדים מהשורה הראשונה והרבה חנויות רהיטים הבינו זאת מזמן, ישנם גם אתרי אינטרנט לחנויות הרהיטים האלו שמוכרים את הארונות און ליין או שנותנים לנו להתרשם מהם דרך מסך לפני שאנחנו מגיעים לחנות כדי לבדוק זאת בעצמנו.

Leave a Comment