Posted on: אוקטובר 19, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

אחריות מקצועית

ישנו חוזה הנקרא אחריו מקצועית זהו חוזה אשר מעניק למבוטח ביטוח עבור הפוליסה הנרכשת.

ביטוח אחריות מקצועית מגן מפני מקרים בהם יכול להגרם לאדם נזק כלשהו אשר יכול לפגוע במידת אחריותו.

אחריות מקצועית הוא ביטוח בעל חשיבות רבה ויש צורך לרכוש אותו בכדי שיהיה ניתן להמשיך להתנהל בעבודה בצורה מסודרת וללא כל חשש מרקע של הגשת תביעות.

פעמים רבות אנשים עובדים אל מול לקוחות ועל כן הם אינם יכולים לשער האם השירות שהם העניקו עבורם הוא שירות מקצועי וטוב כמ ושהלקוח רצה, שכן כיום ישנה מדיניות וידיעה רבה לגבי כל העניין של תביעות ושל רשלנות וכאשר לאדם ישנה הרגשה שנעשתה מולו רשלנות כלשהי אזי הוא הולך ותובע את אותו מטפל שאינו העניק לו את הטיפול הראוי.

אחריות מקצועית יכולה להגרם כתוצאה מנזק לנפגע ואף לפגוע במידת אחריותו.

אחריות מקצועית נערכת כמספר פעמים והבסיס העקרי שלה הוא רקע של הגשת תביעה.

בכדי שיהיה ניתן לשמור באופן רציף על אותו כיסוי אזי חשוב להקפיד לחדש  בכל תקופת זמן של כשנה את הביטוח ועל ידי כך נמנעים ממצב שבו המטופל יכול להנזק.

 

אחריות מקצועית זה ביטוח אשר יכול להתאים עבור כל אלה שעוסקים במקצועות חופשיים, שכן אנשים אשר עוסקים במקצועות חופשיים עלולים להיות נתונים בכל עת לתביעות אשר יכולות להגיע על ידי המטופלים שטוענים שהתבצעה נגדם רשלנות כלשהי והם אינם זכו לקבל את היחס ואת הטיפול אשר לו הם ציפו.

ואכן המקצועות החופשיים הם מקצועות שאנשים רבים עוסקים בהם והשירות אשר מגישים ללקוחות בנושאים שונים הוא אינסופי, על כן כאשר מגיעים לעבוד בעבודה מסוג זה יש לרכוש מראש את כל הביטוחים הראויים.

 

ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח ללא תנאים מסוימים ואין הבדל רב בין תוכניות הביטוח השונות אך עם זאת עדיין חשוב לבדוק מה מציעה כל חברת ביטוחים ולבחור בזו אשר תעניק עבורכם את הטוב ביותר.

בעת שהמבוטח מחליט לבצע הפסקה של פעילותו  אזי הוא חשוף אל מול תביעות רבות שהוגשו נגדו במהלך התקופה שבה הוא עדיין פעיל.

ישנו פתרון ביטוחי עבור תביעות המתקיימות טרם הפסקת הפעילות המקצועית.

 

Leave a Comment