Posted on: דצמבר 16, 2015 Posted by: mishel Comments: 0

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

אנו חיים תחת מציאות אשר בה אנשים רבים דורשים את השירות הטוב ביותר עבורם, כאשר נתקלים למצב שבו לא מקבלים שירות אמין וטוב יכולים להיות נתונים תחת תביעות רבות היכולות להתקיים מול אותו מטפל שאינו הגיש את הטיפול שאליו ציפו.

אותם תביעות נובעות בעקבות רשלנות הנעשתה מצד המטפלים.

רוב הפעמים המטפלים אינם שמים לב והטיפול מועבר בצורה מעט רשלנית שאינה נבעה מתוך כוונת זדון, ולעיתים רצונו של המטופל הוא כה גבוה ואיננו תואם ליכולות של המטפל ועל כן מרגיש המטופל שנעשתה מולו רשלנות, בעקבות כך הולכים אותם מטופלים ותובעים את אלו שהגישו להם את הטיפול.

במיוחד לשם כך ישנו ביטוח אחריות מקצועית למטפלים, זהו ביטוח אשר מטרתו היא להעניק הגנה ושמירה למטפל אשר עלול להיות חשוף לאותם תביעות.

ביטוח אחריות מקצועית מתייחס לכל אותם בעלי המקצוע כמו רופאים, מטפלים, עורכי דין, טכנאים ועוד.

ניתן לחלק את ביטוח אחריות מקצועית למטפלים לפי תחום המקצוע. אחת מהתחומים הוא תחום הטיפולים, לביטוח עבור מטפלים קוראים ביטוח אחריות מקצועית למטפלים.

כאשר מדברים על טיפולים, מתייחסים לרופאים בכל סוגי ההתמחויות , אחיות ואחים , רופאים לרפואה משלימה , קוסמטיקאיות, מעסים ועוד.

פעמים רבות התביעה אשר מתקיימת היא בעקבות כך שנעשה נזק כלשהו למטופל, הנזק יכול להתרחש מכל סיבה של רשלנות וכן אף בעקבות כך שניתן או נרכש מוצר אשר איננו מתאים למטופל ואשר גרם לו לנזק.

פעמים רבות אנשים מגיעים לבתי חולים או לקופות חולים  בכדי לקבל טיפול רפואי אך המטפלים אשר מעניקים להם את אותו טיפול רפואי, לא עושים זאת על הצד הטוב ביותר ומתקיימת רשלנות כלשהי ועל כן הם תובעים את אותם מטפלים.

בכדי שהמטפלים יוכלו להמשיך לעבוד בראש שקט ללא חששות נגד התביעות המתקיימות מולם אזי יש צורך לרכוש ביטוח אחריות מקצועית למטפלים כבר בעת שנכנסים לעבוד בעבודה העוסקת בטיפול מול לקוחות.

כל אדם אשר עוסק בטיפול מכל סוג שהוא המתבצע אל מול לקוחות, צריך להתכונן מראש ולדעת שהתביעות השונות יכולות לצוץ בכל עת ובכל טיפול, שכן אין לדעת מיהו הלקוח אשר לטענתנו נעשה הטיפול באופן רשלני.

על ידי רכישת הביטוח ניתן להמשיך להתנהל בעבודה בראש שקט.

החשיבות של שמירה על מוניטין היא שמירה חשובה מאד אשר יש צורך להמשיך להקפיד עליה, ניתן לשמור על המוניטין על ידי חברות הביטוחים.

 

Leave a Comment