Posted on: יוני 16, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

בילויים

 

מי אינו אוהב לבלות? שלל אפשרויות מחכות לנו בחוץ, לכל גיל ולכל מטרה: סרטים, מוזיאונים, פארקי שעשועים, מסיבות, טיולים ונופשים. כל אלו הם רק קומץ קטן מסגנונות הבילוי המוצעים לנו בכל יום ובכל שעה, בארץ ובעולם.

 

אם אתם מתכננים קפיצה קטנה לחו"ל, כחופשת קיץ או סתם כי מתחשק, וודאי תתכננו את הפעילויות שלכם לימים אלו. בדרך כלל נחפש באינטרנט או באמצעות סוכני הנסיעות מקומות בילוי נחשבים, מסעדות מומלצות, וכן טיולים מהנים. כל אחד בוחר את בילוייו ואת הטיול שלו על פי ההעדפה שלו – בעוד שחובבי הבטן גב יעדיפו מקומות לבילויים סוערים בלילה אחרי בילוי בים בשעות היום, אחרים יעדיפו את התערוכות וההליכות בפארקים כבילויים המועדפים עליהם.

 

כמובן כי כל זאת גם תלוי בקבוצת הגיל המדוברת – כאשר מדובר על ילדים למשל, נמצא את עצמנו מבלים איתם בפארקי שעשועים בעיקר, בין אם בחופשה ובין אם כבילוי בגינה השכונתית. כמו כן, בהתאם לגילאים ולסגנון הבילוי, כך גם המחירים המשתנים וההוצאות.

 

הוצאות בילויים: היכן ניתן לחסוך ומתי?

 

כידוע להורים רבים, כאשר מדובר בילדים, ההוצאות גדולות מאוד, בעיקר כאשר ישנם מספר ילדים וכאשר מדובר על חופשות. לכן, נעדיף לחסוך את הוצאות הבילויים עד כמה שניתן, מבלי שנצטרך לגרוע מהנאת הילדים. לכן, הורים רבים יעדיפו לשוטט באתרי הקופונים על מנת להגדיל את הסיכוי להוזיל את הוצאות הפסטיגל השנתי בחנוכה, וכן יחפשו מבצעים על מסעדות המזון המהיר.

 

גם צעירים ומבוגרים מעוניינים לחסוך בהוצאות בילויים , זאת בעיקר מכיוון שמדובר על תדירות גבוהה יותר – סרטים פעם בשבוע, מסיבות, בתי קפה ומסעדות הם נחלתם של רבים וחלק מפעילויות היום יום שלהם, ועל כן בדרך כלל נראה גם אותם משוטטים באינטרנט בחיפוש קופונים.

 

עוד דרך לחיסכון היא באמצעות חברות במועדונים השונים. הבנות שבינינו, וודאי מחזיקות בכמה כרטיסי מועדון של חברות האופנה השונות, שכן שופינג הוא סגנון הבילוי המועדף עלינו. בנוסף, כספי בילויים רבים נחסכים על ידי כרטיסי האשראי השונים, המציעים הטבות והנחות בשלל בתי עסק, בין אם אופנה לבין אם במסעדות ובבתי המלון.
ואם מדובר על חופשה בחו"ל, תוכלו לחסוך את הוצאות הבילויים שלכם על ידי נסיעות בעונות השפל או במדינות אשר נמצאות בתקופות מיתון. ידוע כי לאחר החגים והחופש הגדול, מחירי חבילות החופשה צונחים בכמה מאות דולרים או יורו. ואם בכל זאת בחרתם לטוס ביולי-אוגוסט או בראש השנה, בצעו סקר שוק בחברות הנסיעות השונות.

Leave a Comment