Posted on: ינואר 23, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

חולצות גברים | חולצות טריקו | חולצה לבנה מכופתרת | בגדי נשים – חולצות

בדרך כלל אנו נוטים להמעיט בערכן של חולצות ביחס לשאר פריטי האופנה והלבוש. כולנו מייחסים חשיבות רבה לבחירת מכנסיים, שמלות או אוברולים ובל נשכח את הנעליים, אך כשמדובר בחולצות, אנו מתייחסים בקלילות ונותנים עליהן פחות דגש. ואמנם החולצות לרב תופסות פחות מקום בביגוד הכללי ולרב, בעיקר בימי החורף לא רואים אותן מספיק כיוון שיש עליהן שכבות של ביגוד, אם זה ג'קטים, מעילים וצעיפים. אך החשיבות של חולצות ואפילו כבסיס לביגוד כולו הוא גדול ורב משמעות. בחירת חולצות מתאימות לקולקצייה הפרטית שלנו תאפשר לנו ללבוש בגדים בצורה כזו שנוכל לעשות שילובים רבים יותר ולגוון לוקים מדהימים בעזרת מה שיש לנו בארון, וזאת רק אם יהיו בידינו את החולצות המתאימות. כח אחד צריך בארון חולצות בייסיק, כאלו בגזרות פשוטות ומחמיאות, בצבעים בסיסים או דוגמאות פשוטות ןלא מורכבות מדי, למשל פסים. את חולצות הבייסיק נוכל להתאים בקלות לכל מכנסיים שיש לנו ובעזרת עליוניות, ג'קטים, קרדיגנים וגם תעיפים וכובעים נוכל להרכיב לוק שלם שיהיה מושלם ולגוון אותו בכל פעם מחדש.

חולצות לבנות מכופתרות הן פריט חובה בכל ארון, גם כאלו שאינם מחוייבים בתלבושות מחויטות לעבודה או בחיי היום יום, חולצה לבנה מכופתרת אחת בארון תעשה עבודה מושלמת בלוק מתוחכם פרשי ושיקי. חולצה לבנה מכופתרת עם ג'ינס או עם מכנסיים צמודים ויפים ועם ג'קט מתאים יעשו עבודה נפלאה ללוק נהדר.

כיום יש חזרה לעולם האופנה של כל החולצות המשובצות המכופתרות. חולצות בשלל דוגמאות, כאלו שלא רק קיבוצניקים ומושבניקים הולכים אתם. חולצות שלא חייבים ג'ינס קרוע או נעלי בית של קיפי כדי להתאים להן את שאר הבגדים, היום חולצות שכאלה הן להיט שיקי רענן וצעיר וכל אחד מחזיק בארון שלו מספר חולצות שכאלה שעובדות נהדר בפני עצמן או כבסיס ועליהן סוודר או חולצות חלקות כשרק הצווארון ותחתית החולצה מבצבצים מלמטה והשרוולים מקופלים על החולצה העליונה ומדגישים מראה מרושל בכוונה שיוצר קלילות ואמירה אופנתית מכוונת.

קיימות חולצות שפסו מהעולם ואולי טוב שכך, כמו חולצות הבטן הזכורות לשימצה משנות השמונים. חולצות שחושפות את הבטן ומעניקות מראה לא מלבב ברב המקרים וחשוף יתר על המידה. מדי פעם חולצות הבטן מנסות לחזור לאופנה בהבלחות פתאומיות הזויות, אך לשמחתי לא מצליחות לתפוס מקום בין החולצות המנצחות.

 

Leave a Comment