Posted on: מאי 30, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

הופעות הופעות ועוד הופעות ! אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות בשעות הפנאי שלי זה כמובן ללכת להופעות מוסיקה וגם להופעות מחול.

 

משהו באנרגיה הקוסמית שיש באויר כמעט בכל הופעה שהייתי בה בלייב אקספיריינס, מצליח להקפיץ אותי ולהוציא אותי מתוך השבלול שלי.

אני מתמכרת להרגשה הזאת כשהמוסיקה מהדהדת באוזני והקהל הרב קופץ רוקד ושר מסביבי.

אני מרגישה חיה בהופעות בלייב אקספיריינס וזו בהחלט הרגשה שאני לא רוצה שתעבור לעולם.

 

אם זה היה תלוי בי הייתי יכולה לפקוד כל הופעה של לייב אקספיריינס. אני אוהבת המון סוגים של מוסיקה והרבה סגנונות ומוצאת עצמי מתלהבת מכל הופעה ומוצאת את החיבור של הזמר או הלהקה אלי.

אני פשוט חיה את המוסיקה, זה גורם לי לשכוח בבת אחת מכל הבעיות והקשיים וזה מעלים את כל המתח.

 

כשאני מגיעה למופע של לייב אקספיריינס הכל מתפוגג ואני מרגישה נינוחה כאילו אני ביקום מקביל בו אין שום דבר אחר מלבד המוסיקה.

 

הבמה עושה לי טוב, נותנת לי להרגיש שאני חלק ממשהו גדול. ככל שאני עומדת קרוב יותר לבמה בהופעות של לייב אקספיריינס אני נשבית בתהילה, אבק כוכבים נדבק בי ואני מרגישה על גג העולם. אין הרגשה טובה יותר מזו, אני מרגישה את הכח והעוצמה של המוסיקה משתלטת עלי ומובילה אותי ומאפשרת לי לעשות דברים שללא המוסיקה לא הייתי מעיזה לעשותם.

 

למוסיקה גם כח מרפא ואם יש ימים שאני חשה ברע או באנרגיות ירודות אני עושה מאמץ ובכל זאת הולכת להופעה של לייב אקספיריינס, זה מעניק לי עוצמות וכוחות מרפא ומאפשר לגוף שלי להתגבר על החולי. המצב רוח עולה ואני מרגישה הרבה יותר חזקה ובריאה.

 

ללכת להופעה של לייב אקספיריינס בזוג או בקבוצת חברים מעניק תחושה עצומה ורבה יותר. ההנאה מובטחת כשיש לצדי עוד מישהו שנהנה ומפיק את האהבה הזו מהמוסיקה בדיוק כמוני ולכן אעדיף תמיד להזמין עוד מישהו כשאני מזמינה כרטיסים לליב אקספיריינס.

 

אם בזוג בחברה או לבד, תמיד אעדיף לבלות זמן פנוי ביציאה להופעה. מופעי מוסיקה אליהם אני מכורה גורמים לי להרגיש את ההרגשה הטובה ביותר בעולם. אילו יכולתי הייתי חיה על הבמה, נושמת וחיה את המופעים ואת המוסיקה.

Leave a Comment