Posted on: יולי 19, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

הקיץ עושה לנו סדר בארון. בלית ברירה אני מוצאת עצמי מול הארון הענק, מוכרחה לעשות קצת סדר ולהכניס שינוי בסידור הארון לכבוד הקיץ שהגיע.

 

לפני מספר ימים שכבר היה ממש חם וחיפשתי מכנסי כותנה קצרים בארון ולא מצאתי, הגעתי להבנה שחייבים לעשות את אחד מהדברים שאני פחות אוהבת, להחיף בגדי חורף בבגדי קיץ.

 

חלקכם עשיתם מזמן את השינוי ורק אני שתמיד עושה הכל בדקה ה99 וחייבת ארוע שימשוך אותי לביצוע, חיפשתי במשך שעה וחצי אחר מכנסי כותנה קצרים שרציתי ללבוש לטיול בשבת. זכרתי שיש לי בארון מהקיץ הקודם מכנסי כותנה קצרים בצבע תכלת ולא נכנעתי, עשיתי סידור בארון עד שמצאתי אותם.

 

כל כך שמחתי שגם הקיץ הזה מכנסי כותנה קצרים מתאימים לי במידה ובגזרה. והרי כל כך כייף להתהלך עם מכנסי כותנה קצרים בקיץ. הם נעימים ונוחים ולא מגבילים בתנועה כמו חצאיות ועדיין נותנים מראה שיקי רענן וצעיר.

 

לאחר סידור ארון הקיץ, הגעתי לעוד כמה מסקנות:

שאין לי מספיק בגדי קיץ בארון שלי ושאני חייבת לצאת למסע קניות קצר כדי להשלים מספר פריטים עם בוא הקיץ למחוזות חדר הארונות שלי.

 

אחת ההחלטות היא שמכנסי כותנה קצרים הם הכרחיים בארון הבגדים שלי ואני אשמח לרכוש עוד כמה זוגות של מכנסי כותנה קצרים.

 

לשם כך, עשיתי מעשה מקדים ופיניתי מדף בארון בעת סידור בגדי הקיץ. מדף ריק שפונה לחלוטין ומטרתי היתה למלאו בפריטי לבוש חדשים שאקנה.

 

לעשות קניה של בגדים מתוך מקום מושכל, לאחר הבנה מה אני צריכה ומה לא, מה יש לי ומה חסר לי זו צרכנות נבונה ואני מרגישה טוב עם עצמי ללכת לקניות ולא לבזבז כסף לינם, לא לרכוש בגדים שלא אלבש אותם. לדעת בדיוק מה אני רוצה ולהנות מהקניה.

 

וכך יצאתי לקניות במטרה לקנות מכנסי כותנה קצרים והקניה היתה מהנה וטובה. ידעתי בדיוק איזו גזרה מתאימה לי ואפילו את המידה הנכונה והצבעים הרצויים ופשוט ניגשתי למדוד וקניתי בדיוק את מה שהייתי צריכה. אין הרגשה טובה מזו לאחר יום של שופינג, לצאת עם רכישות טובות ומוצלחות ולמלא את המקום הריק בארון במכנסי כותנה קצרים.

 

Leave a Comment