Posted on: דצמבר 21, 2014 Posted by: mishel Comments: 0

יס פלנט

מי שאוהב סרטים יודע כי כל הסרטים שבעולם אינם מספיקים. למעשה, חווית הצפייה בסרט יכולה להיות ממכרת ביותר, במיוחד בעידן בו הסרטים כולם כל כך נגישים וניתן להוריד סרט מהאינטרנט תוך דקות ספורות. עד כמה שמרגשת חווית הצפייה בסרט מהבית – כך הצפייה באולמות הקולנוע הינה מרגשת פי כמה. עד לא מזמן הציעו בתי הקולנוע הישראלים חוויה בינונית ונעימה. כיום, לאחר כניסת היס פלנט לארץ כל סרט הינו חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

היס פלאנט הינו בין המתחמים העשירים והמרתקים ביותר בתחום הקולנוע והצפייה. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סרטים המוקרנים במקום ומציעים חוויות בלתי נשכחות של הנאה וצחוק, שמחה ובהלה, ציפייה וכעס, פחד ואהבה ועוד מגוון רגשות מעצימים תודות לסרטים איכותיים המוקרנים ברמה הגבוהה ביותר. נכון להיום ישנם שלושה מתחמים נפרדים של יס פלנט בארץ כולה. המתחמים שייכים לחברת "תיאטראות ישראל" ומהווים חלק מבתי הקולנוע רב חן ובחסות YES.

כיום ניתן למצוא את המתחמים היפהפיים של יס פלנט בשלושה מקומות בארץ אולם על פי התכנון עשויים לקום מתחמים נוספים בקיץ. המתחם הראשון של יס פלאנט היה בין המרשימים בתחום ונפתח ברמת גן, לאחר הקולנוע שכבר היה פעיל שם קודם לכן והשתייך גם הוא לאולמות רב חן. המתחם החדש כלל לא פחות מ 15 אולמות קולנוע מרשימים, מתחם למזון מהיר ותפאורה מדהימה. מאז כניסתו של היס פלאנט לקניון איילון ברמת גן הקניון התעורר והפך הרבה יותר פעיל ומלא חיים.

המתחם השני של היס פלאנט הוקם בשנת 2008 בקניון לב המפרץ אשר בחיפה. עם הקמת הקולנוע שונה שמו לסינמול. במתחם הסינמול נפתחו לא פחות מ 25 אולמות קולנוע חדשים. נכון להיום מדובר במתחם השלישי בגודלו בארץ. מתחם הקולנוע כולל גם מסעדות ופאבים המציעים מגוון רחב של טעמים שונים. המתחם השלישי בגודלו הינו בראשון לציון והוקם בשנת 2012. המתחם הינו בין המרשימים יותר שקיימים וממוקם בסמוך לסופר לנד.

מדובר במתחם אשר בו 26 אולמות קולנוע אשר ביניהם ניתן למצוא מתחם VIP הכולל לא פחות מארבעה אולמות, אולם IMAX בו המסך הינו בגודל של בניין ארבע קומות – 15  מטר רוחבו ו- 22 מטרים גובהו וכן אולם של D4 שבו כסאות זזים.

 

Leave a Comment