Posted on: אפריל 26, 2016 Posted by: mishel Comments: 0

קניות הן הבילוי החביב עלי, ותמיד היה כזה. אני אוהבת את הריגוש הזה שבו אני מסתובבת בין המון מוצרים חדשים ומגוונים מתבוננת בהם מסודרים על המדפים ובוחנת אותם ויודעת שכל אחד מהם יכול להיות שלי אם ארצה בכך. הריגוש הזה של לאפשר לעצמי לקבל עוד משהו שאין לי, להשיג עוד ועוד דברים שאני חושקת בהם הוא ממכר ממש.

 

אם בעבר הייתי נהנית מקניות בבתי אופנה וחנויות שונות לעיצוב הבית ולייף סטייל, כיום כאשר אני אם לילדים ומנהלת משק בית שאין בו מקום לביזבוז מוגזם של כספים, אני מנסה לתעל את חדוות הקניות שלי גם לקניות שצריך לעשות ממילא לצרכים משפחתיים. הקניות שלי ברשת סופר פארם ממשות את חדוות הקניות שלי ואותו ריגוש בקנייה שהיה לי בעבר קיים גם היום כשאני נכנסת לאחת מחנויות סופר פארם לערוך קניה שבועית.

 

בסופר פארם אני יכולה למצוא הכל. כל מה שאני צריכה לבית, לילדים ולשימוש אישי שלי וגם דברים שאני לא ממש צריכה אבל לעתים נהנית לקנות או רק לבחון מקרוב אוכל למצוא בסופר פארם.

 

פעמים רבות אני עורכת רשימת קניות שבועית שנחלקת לשניים, מוצרי מזון שאני קונה ברשתות המזון ויתר המצרכים לבית שאני רוכשת בסופר פארם. החל ממוצרי תינוקות וילדים, תרופות , קוסמטיקה וטואלט, מוצרים לניקיון הבית והיגינה אישית, מוצרי רחצה לכל המשפחה ועד לבשמים, איפור ואפילו תיקים וגאדג'טים קטנים לצרכים משפחתיים. כל אלו אני יכולה לקנות במקום אחד מסודר , נח נעים וגם במחירים טובים.

 

בסופר פארם יש מבצעים אטרקטיבים באופן רציף, ממבצעים חמים ועד קופונים מתחלפים למוצרים שונים.

כל אלה הופכים את חווית הקניה בסופר פארם לפופולרית, נוחה ומשתלמת.

חנויות הסופר פארם מסודרות ומעוצבות בצורה נוחה ומזמינה וההרגשה שלי כשאני מסתובבת בחנות הסופר פארם היא לעולם לא הרגשה של בית מרקחת או חנות למוצרי נקיון, אלא הרגשה נעימה שמספקת חווית קניה איכותית וברמה גבוהה וכך אני לא מתפשרת על רמת הקניה.

מובן שגם החשיבות של ריכוז כלל המוצרים בחנות סופר פארם אחת היא חשובה במיוחד להורים עם ילדים שאינם נהנים מעודף זמן להסתובב בין חנויות שונות ולאסוף את המוצרים שהם צריכים. הסופר פארם עונה על כל הצרכים וגם מספק חוויית קניה שעליה לא ויתרתי ולא אוותר לעולם.

 

Leave a Comment